Spise i Århus
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 22-01-05 17:56

Hejsa,

Panikken breder sig.....

Jeg skal til Århus og spise med mine to piger på 12 og 14.

Nogen der har en god idé til et sted at gå hen. Det må gerne være rimeligt i
pris og gerne udenlandsk.

vh
Michael

Fra : Hauge

Dato : 22-01-05 18:16

Hejsa
Michael Nørgaard wrote:
> Nogen der har en god idé til et sted at gå hen. Det må gerne være
> rimeligt i pris og gerne udenlandsk.

Jeg synes at China Wokhouse på Sønderalle (ReginaX'et) er gode.

Deres buffet koster 99 kr., og er med færdiglavet halløj-buffet og en
wok-buffet hvor man selv fylde på sin egen tallerken og får det wok'et ved
kokken.
Indrømmer at jeg er ved at være stamkunde ved dem

Mvh Hauge

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-01-05 18:41

> Deres buffet koster 99 kr., og er med færdiglavet halløj-buffet og en
> wok-buffet hvor man selv fylde på sin egen tallerken og får det wok'et ved
> kokken.

Det kan man også ved åen i Århus. Husker ikke navnet på den restaurant.

Alternativer (som tiltaler børn i den alder) er Bones i skolegade.

Eller restauranten i toppen af Bruuns Galleri, hvor man kan sidde højt over
byen og kigge ud over tog, der kører til og fra Århus Banegård. De har
børnebrunch.

Nederst i Bruuns Galleri er der også en kinesisk tagselvrestaurant.

Mvh. Lisbeth

Fra : Kristina Mandal Sønd~

Dato : 23-01-05 11:47

"Michael Nørgaard" <nyhedsgruppe@hejza.dk> skrev i en meddelelse:
> [...]
>
> Jeg skal til Århus og spise med mine to piger på 12 og 14.
>
> Nogen der har en god idé til et sted at gå hen. Det må gerne være rimeligt

Restaurant Italia http://www.italia-aarhus.dk/ kører om aftenen med en stor
forretbuffet + valgfri hovedret til 100 kroner. Buffeten er virkelig lækker,
og hovedretten er faktisk lidt overflødig, for man forspiser sig hurtigt i
alle de lækre små retter

Ellers har Det Grønne Hjørne i Frederiksgade også en lækker sydlandsk buffet
med både forretter, hovedretter og dessert (koster vist 59 kr. om dagen, kan
ikke huske aftenprisen).

/Kristina

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 23-01-05 17:45

"Kristina Mandal Søndergaard" >>

> Ellers har Det Grønne Hjørne i Frederiksgade også en lækker sydlandsk
> buffet >

Er ikke så begejstret for Italia, jeg syne sjeg har været uheldig der et par
gange.....

Men det grønne hjørne - ja, den havde jeg lige glemt. Har været der en
enkelt gang, og det var egentlig ganske godt.

Vi endte på Kif Kif i Mejlgade - de synes det var godt, så det var det jo ;)