Kung Fu hustle - ny fra Stephen Chow
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-01-05 10:23

Er der nogen der har set den nye Stephen Chow film og kan sig eom den er
anbefalelsesvñrdig? Jeg er ikke s`vild med hans verbale komedier, men
Shaolin Soccer er det morsommeste jeg har set siden Top Secret!

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-01-05 10:29

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message

> Er der nogen der har set den nye Stephen Chow film og kan sig eom den er
> anbefalelsesvñrdig? Jeg er ikke s`vild med hans verbale komedier, men
> Shaolin Soccer er det morsommeste jeg har set siden Top Secret!

Traileren ser jo helt i orden ud:
http://www.sonypictures.com/intl/cn/kungfuhustle/site/index_en.php

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Erik

Dato : 27-01-05 13:24

Lars Hoffmann wrote:
> Traileren ser jo helt i orden ud:
> http://www.sonypictures.com/intl/cn/kungfuhustle/site/index_en.php

Det ser ud til at den har ligeså fed humor som Shaolin Soccer
Jeg glæder mig vildt meget til den,
og den kommer jo allerede på Region 3 den 22/2.

--
Erik