Team America - World Police
Fra : Morten Bowman

Dato : 25-01-05 22:35

Hejsa
Så er Trey Parker på banen igen
Den er kanon lavet imo.
Film, sex, militær oma. i US får en på hatten - på den latrinære måde
Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramount/team_america/

There are 3 kinds of people: Dicks, pussys and assholes!
Dicks fuck pussys, but they fuck assholes too. And if this asshole dont get
fuck, all dicks and pussys will be covered in shit!

Den er noget længere, men kan ikke helt huske den. Men jeg var færdig af
grin. Der er mange scener i verdensklasse. Se den hvis du er til den slags
film!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Angina

Dato : 26-01-05 10:50

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> grin. Der er mange scener i verdensklasse. Se den hvis du er til den slags

Manden min og jeg skal i biffen og se den i aften!
Vi faldt helt tilfældigt over den, da den blev anmeldt i "Troldspejlet". og
allerede dèr var vi flade af grin, så jeg håber meget den lever op til
vores, efterhånden, store forventninger!

Fra : Lenton

Dato : 26-01-05 14:42

Morten Bowman wrote:
> [...]
> grin. Der er mange scener i verdensklasse. Se den hvis du er til den slags

Ja, men desværre falder den lidt sammen i den sidste halve time. Man kan
virkelig også nyde de måder de har lavet scenerne på, det er fandeme
lækkert!

Fra : Martin Schou

Dato : 26-01-05 19:41

helt enig. den er kanon sjov :)