LOTR samlebox
Fra : Michael Westi

Dato : 25-01-05 20:31

Dette Q har muligvis været stillet før. Men jeg prøver.
Kan man købe en (tom) box til at samle de 3 ext. udgaver i?

--
Mvh Michael
"Jazz is not dead.. It just smells funny"

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-01-05 21:21

> Dette Q har muligvis været stillet før. Men jeg prøver.
> Kan man købe en (tom) box til at samle de 3 ext. udgaver i?

http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotrextbox

den er dyr og er steget i pris 2 gange - den startede på 80 så til 120 (der
bestilte jeg) og nu 200 - jeg vil dog tilføje at min stadig står som "i
bestilling hos leverandør" men axel mener jeg nok skal få den.

Samtidig har debatten lydt på om den passer til både reg 1 og 2 af boxene og
der MENER jeg reg 1 og 2 er ens og der skulle ydermere være plads til en
ekstra skive i boxen (Howard Shore dvd fra RotK).

Desuden har det været nævnt at boxene enkeltvis fra andre regioner (en
region 3 er nævnt) ikke passer i boksen, men måske nogen der har modtaget
boxen kan give grønt lys mht. at proppe reg 2 i æsken der kommer fra USA og
derfor er skabt til reg 1... vil jeg tro - ret mig endelig hvis jeg tager
fejl på nogle punkter - jeg har som sagt ikke boksen i mine hænder
endnu - men det er info så meget som jeg ved pt. (jeg er dog ret sikkerpå
at den boks med filmene i til 1200 (region 2) er den samme box vi kan købe
tom fra usa til vores film).
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Michael Westi

Dato : 26-01-05 00:06

> [...]
sikkerpå
> at den boks med filmene i til 1200 (region 2) er den samme box vi kan købe

Takker for inf

Skal ellers lige love for at New Line Cinema forstår at presse citonen til
det yderste

Fra : Mikl

Dato : 26-01-05 13:59

Michael Westi wrote:

> [...]
>>

> Takker for inf
>
> Skal ellers lige love for at New Line Cinema forstår at presse citonen til

Faktisk koster den kun $3.99 inkl fragt hvis man bor i USA, men de vil
ikke sende til Europa, derfor denne lidt pebrede pris. Hvor det
fordyrende led ligger, ved jeg dog ikke.

/Mikkel

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-01-05 07:39

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in
> [...]
> kommer fra USA og derfor er skabt til reg 1... vil jeg tro - ret mig
> endelig hvis jeg tager fejl på nogle punkter

Du tager ikke fejl. Æsken kommer fra USA og den passer perfekt
til mine tre reg.2-versioner + Howard Shore DVD'en. Den er
ganske stilfuld :) Jeg nåede at snuppe den til de 80, men
mon ikke der er andre steder på nettet den er til at få?

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-01-05 17:06

> Du tager ikke fejl. Æsken kommer fra USA og den passer perfekt
> til mine tre reg.2-versioner + Howard Shore DVD'en. Den er
> ganske stilfuld :)

Jeg glæder mig meget til at få filmene smidt i den - selvom den godt nok har
været undervejs længe

Jeg nåede at snuppe den til de 80, men
> mon ikke der er andre steder på nettet den er til at få?

Jeg tror faktisk det er ret begrænset - på den officielle side er det US
only - i min region 1 udgave af RotK ligger et certificate til sån en boks
på nogle få dollars, men jeg kan selvfølgelig ikke bruge det - så jeg måtte
bestille hos Axel til overpris.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-01-05 18:54

> Du tager ikke fejl. Æsken kommer fra USA og den passer perfekt
> til mine tre reg.2-versioner + Howard Shore DVD'en.

en ven fortæller mig at den boks han har modtaget ikke kan rumme en ekstra
dvd og at man skal fjerne filmene fra deres æsker hver især før de passer
ind i den store boks - er det sådan med din? - jeg troede at film med box og
det hele kunne være i.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-02-05 23:06

> ...at man skal fjerne filmene fra deres æsker hver især før
> de passer ind i den store boks - er det sådan med din?

nope - de kan være der som de er :)

/hilsner

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-02-05 11:08

> nope - de kan være der som de er :)

aah - det var lige dne bid info jeg manglede - nu mangler jeg så bare æsken
fra axel... den er måske umulig at få fat i

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-02-05 12:02

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> writes:

> Du tager ikke fejl. Æsken kommer fra USA og den passer perfekt
> til mine tre reg.2-versioner + Howard Shore DVD'en.

Kan denne Howard Shore-DVD bestilles noget sted?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-02-05 12:36

Peter B. Juul wrote:
> Kan denne Howard Shore-DVD bestilles noget sted?

Send mig en mail med et godt tilbud. Jeg har en spritny uåbnet til salg.

/jim

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 28-01-05 17:52

sniper_Nolight wrote:
> den er dyr og er steget i pris 2 gange - den startede på 80 så til 120 (der
> bestilte jeg) og nu 200

Til de, der ikke vil betale 200 kr. for en papæske, kan jeg anbefale
denne til en 50'er fra samme forretning:
http://axelmusic.dk/productDetails/LOTRPAP123

Jeg bestilte den selv forleden dag og har lige hentet den på posthuset i
dag. Den er beregnet til reg. 2-DVDerne, så der er ikke plads til den
ekstra DVD -- kun de tre udvidede DVD-æsker.

Thomas

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.aau.dk/~pryds/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-01-05 19:41

> Jeg bestilte den selv forleden dag og har lige hentet den på posthuset i
> dag. Den er beregnet til reg. 2-DVDerne, så der er ikke plads til den
> ekstra DVD -- kun de tre udvidede DVD-æsker.

oh the plot thickens - min ven ville overbevise mig om der kun var plads til
de tre film og ikke howard shore dvd'en - desuden siger han at den kasse der
er om hver film skal af før de kan gå i æsken - som nævnt andet steds - jeg
sagde han var skør og at det ikke kunne passe, men åbenbart ER der 2
forskellige æsker... jeg vil stadig gerne vide om filmene I æsker kan være i
den til 200?... Lars Gjerløw?

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 28-01-05 20:35

> [...]
> der 2 forskellige æsker... jeg vil stadig gerne vide om filmene I æsker
> kan være i den til 200?... Lars Gjerløw?

Lige et nysgerrigt spørgsmål fra en udenforstående:
Hvorfor er det lige at Howard Shore's LOTR Symphony må komme med i æsken når
National Geographic-disken og Gollum-disken (de to andre Gift
Set-ekstradiske) ikke må?
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-05 00:28

> [...]
> Hvorfor er det lige at Howard Shore's LOTR Symphony må komme med i æsken
> når National Geographic-disken og Gollum-disken (de to andre Gift

selvsamme spørgsmål dukkede op da jeg diskuterede det med min makker igår

nu vil jeg gerne bare selv se boksen...

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 05-02-05 23:09

"Jonas Gaarde" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Hvorfor er det lige at Howard Shore's LOTR Symphony må komme med i
> æsken når National Geographic-disken og Gollum-disken (de to andre

arrhh der skal da også forklaringer til alting ;)

National Geographic.. var ikke med i min Reg 2 coll.ed.
og Gollum-dvd'en er selv i en større papæske som ikke
passer i en større æske .. hehe det skal bare være så
besværligt som muligt!

/hilsner