Deadwood / HBO-tv.serie
Fra : Peter Heide

Dato : 25-01-05 20:43

Nogen i gruppen der set denne serie. Noget der er værd se ?

http://www.hbo.com/deadwood/

Fra : Laughing UnderDog

Dato : 25-01-05 21:47

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen i gruppen der set denne serie. Noget der er værd se ?
>
> http://www.hbo.com/deadwood/

Jeg vil gå så langt at sige at det er HBOs bedste serie nogensinde. Jeg ved
det er meget store ord, men jeg erindrer ikke hvornår jeg sidst var så
underholdt af en tv-serie. Og western er på ingen måde min favoritgenre.
Solidt skuespil over hele linjen (Ian McShane stjæler dog enhver scene han
er med i), rigtig god stemning, og så formår den at holde dampen oppe hele
vejen. Første sæson er allerede forudbestilt og jeg kan slet ikke vente til
sæson to begynder.

the LU

Fra : Peter Heide

Dato : 26-01-05 22:55

Tak for anmeldelse. Den må jeg se at få downl... jeg mener købt.

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 28-01-05 20:37

> [...]
> vejen. Første sæson er allerede forudbestilt og jeg kan slet ikke vente

"HBO's bedste serie nogensinde"? That's a bold statement, især når man
kender "Band of Brothers".
Men hvis du har ret: Wow!
--
Jonas