Lyserøde Panter box
Fra : Nibbler

Dato : 23-01-05 12:48

Jeg har lige købt den lyserøde panter box som er udkommet, med 5 Inspector
Clouseau film men af en eller anden mærkelig grund, er The Return of the
Pink Panther ikke med i boxen, er der nogen som ved hvorfor man har lavet en
box med alle samtlige lyserøde panter film undtagen The Return of the Pink
Panther ???

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-01-05 13:11

On Sun, 23 Jan 2005 12:47:53 +0100, "Nibbler" <spawn_b@ingen
spam.hotmail.com> wrote:

> [...]
>box med alle samtlige lyserøde panter film undtagen The Return of the Pink

Det er pga. rettigheder. MGM har rettigheder til alle filmene pånær
Return of the Pink Panther. Den har været tilgængelig på R1 fra
Artisan men det ser ud til at den er gået ud af produktion.

Fra : Morten Steen

Dato : 23-01-05 14:13

> Den har været tilgængelig på R1 fra
> Artisan men det ser ud til at den er gået ud af produktion.

Heldigvis. Kvaliteten er RÆDSELSFULD. Men altså... hvad kan man gøre. Den
har så mange sjove scener, at man lever med det.

Morten

Fra : Nibbler

Dato : 23-01-05 14:27

Ok lidt mærkeligt de ikke har rettighederne på den.