AvP hvad brokker i jer over
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-01-05 23:18

JEg har lige set AvP (DVD reg 3 fra cd-wow) og filmen er jo blevet sablet ned
på de grusommeste her i gruppen, så mine forventninger kunne ligge på et meget
lille sted.

Men hallihallo det er da en glimrende film. Jeg var kosteligt underholdt i de
102 minutter den varrede og kan virkelig ikke se hvad i har imod den. God
action, et par mindeværdige effekter og en ligegyldig historie. Hvad mere kan
man forvente?

Hvis man vil bruge 1½ time på en lille actionfilm vil denne da få mine
anbefalinger.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Jesper

Dato : 20-01-05 01:33

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
> man forvente?
>
> Hvis man vil bruge 1∏ time på en lille actionfilm vil denne da få mine

Hva' mæ' lidt mere gore?
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-01-05 08:38

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote

> Hva' mæ' lidt mere gore?

Muligvis blev jeg positivt overrrasket pga mine lave forventninger, men
du har da ret i at der ingen horror elementer var i filmen. Det var ren
ramasjang action.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mogens L

Dato : 20-01-05 13:30

Enig, glimenrende sci-fi action..

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 16:39

On Wed, 19 Jan 2005 23:17:50 +0100, Lars Hoffmann
> [...]

>action, et par mindeværdige effekter og en ligegyldig historie. Hvad mere kan

Hmm... om man kan lide historien eller ej er jo en smagssag, så den
vil jeg ikke nævne. Men den ér dårlig. De kunne godt have brugt
yderligere 5 minutter på, at skrive den. Men smag og behag er som
bekendt forskellig fra person til person, så lad mig i stedet nævne et
par ting, som så vidt muligt falder uden for denne kategori.

* Færre closeups og klipning der ikke giver folk epileptiske anfald
* Predators i stedet for Robocops...
* Action. Hvad fik vi? Én AvP kamp? Alt, alt for lidt...
* Bare lidt respekt for hvad der er etableret med de foregående film -
udenn hvilken denne film aldrig var blevet lavet... og som denne
sikkert er skyld i, at der går MANGE år inden vi ser en ny af slagsen

Med hensyn til historien, så vil jeg da lige nævne det totalt absurde
i, at de her Predators kunne være kommet helt hertil ganske forgæves,
hvis pyramidens energiudladning ikke havde lokket mennesker til - som
som igen medførte, at der var Aliens klar til, når Predatos endelig
dukkede op. Hvis ingen havde gjort sig den ulejlighed, at tage afsted
til pyramiden, så havde de Predators måtte tage hjem igen med det
samme? Ach! Dét var nok bare dræbende tåbeligt!

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-01-05 18:22

Claus Nielsen wrote:

> [...]
> til pyramiden, så havde de Predators måtte tage hjem igen med det
> samme? Ach! Dét var nok bare dræbende tåbeligt!

Havde de ikke bare lige drønet forbi den nærmeste menneske-by og scoopet en
fem stykker op, kastet ind i offer-rummet, og så sat sig for at nyde en pils
eller 2 mens de ventede på at aliens'erne voksede (det gør de jo åbenbart
rimeligt hurtigt...på jorden...) ?

/jim

Fra : GasHunter

Dato : 20-01-05 16:59

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
> JEg har lige set AvP (DVD reg 3 fra cd-wow) og filmen er jo blevet sablet
> ned på de grusommeste her i gruppen, så mine forventninger kunne ligge på
> et meget lille sted.

Den har jeg også købt til en kammerat! Han brokker sig over lip-sync'en,
eller hvad man nu skal kalde det. Altså synkroniseringen mellem billed og
lyd. Er det fordi det er R3 eller er det pga hans billige dvd-afspiller
eller hvad? :)

Andreas

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-01-05 23:13

GasHunter wrote:

> [...]
> eller hvad man nu skal kalde det. Altså synkroniseringen mellem billed og
> lyd. Er det fordi det er R3 eller er det pga hans billige dvd-afspiller

Det må være hans billige afspiller, min er også reg3 og kører fint. Jeg har
dog kun hørt DTS lydsporet (som for øvrigt er rigtig farligt )
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : PerX ...

Dato : 23-01-05 02:08

In article <35841vF4ka38qU1@individual.net>, lars@intercambiodvd.com
says...
> [...]
> action, et par mindeværdige effekter og en ligegyldig historie. Hvad mere kan

Kan du ikke lige skrive en liste af film du godt kan lide så jeg kan
undgå dem *g*