Nyt fraklip i LOTR
Fra : Morten Bowman

Dato : 19-01-05 16:42

Fra : Rune Zedeler

Dato : 19-01-05 16:54

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 19-01-05 17:12

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-01-05 17:33

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-01-05 17:57

Morten Bowman wrote:
> http://big-big-truck.com/sa/mordor.gif
Hvor er det da fedt :D

Især Boromirs øjne :P

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |
"Blinky Watts is not blind. He suffers from Bozeman's
Simplex. He actually sees 25.62 times as much as we do."

Fra : Holst

Dato : 19-01-05 18:05

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Hvor er det da fedt :D
>
> Især Boromirs øjne :P

Tjah ... smag og behag. Det får i hvert fald ikke det store smil op hos
mig. Det gør derimod:

http://www.srbodyart.dk/video/ringenesherre.wmv

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-01-05 07:41

Holst wrote:
> Tjah ... smag og behag. Det får i hvert fald ikke det store smil op hos
> mig. Det gør derimod:

heh ja smag og behag er nemlig heldigvis forskelligt :D

> http://www.srbodyart.dk/video/ringenesherre.wmv

Jeg synes den var lam - var ret skuffet over det "egg".

Tror jeg ville have syntes rigtig godt om den for 10 år
siden - no offence ;)

/hilsner

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-01-05 18:17

> Jeg synes den var lam - var ret skuffet over det "egg".
>
> Tror jeg ville have syntes rigtig godt om den for 10 år
> siden - no offence ;)

Helt i orden... Hvis du er 70

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-01-05 20:27

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Helt i orden... Hvis du er 70

LOL

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-01-05 06:59

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in

> Helt i orden... Hvis du er 70

heh dog ikke :) jeg tror bare min humor har ændret sig.

Og så tror jeg primært det er fordi jeg ikke helt kan snuppe
Jack Black...

/hilsner

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 12:22

> heh dog ikke :) jeg tror bare min humor har ændret sig.
>
> Og så tror jeg primært det er fordi jeg ikke helt kan snuppe
> Jack Black...

Jeg kan godt nok heller ikke tage ham hele tiden, synes bare lige den
"sketch" fungerede godt. Men jeg må sige, at en komiker som Ben Stiller ikke
kan lave noget dårligt i mine øjne (ikke fordi jeg siger, han IKKE gør det).
Skal ha' set Dodgeball snart, på trods af anmeldelserne.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-01-05 13:04

Men jeg må sige, at en komiker som Ben Stiller ikke
> kan lave noget dårligt i mine øjne

enig.

(ikke fordi jeg siger, han IKKE gør det).
> Skal ha' set Dodgeball snart, på trods af anmeldelserne.

den er ganske udmærket - jeg er vild med stiller og ikke mindst vince
vaughn - hans sarkasme er lige i øjet - jeg så dodgeball den anden dag da
den nye psycho var i tv og den kom lige da jeg slukkede dvd'en - jeg gik i
seng og lå der i mørket og så gyser, men kunne overhovedet ikke tage vince
alvorligt lige efter dodgeball

Dodgeball er helt sikkert fin underholdning . måske ikke en dvd du køber,
men helt sikkert en du lejer!

Jeg grinte i hvert fald ved flere lejligheder - bare de herlige måder de
bliver ramt af bolden på var nok til at jeg grinte - den unge knægt der er
med (husker ham kun fra jeepers creepers osse) er ubetalelig når han rammes
af en bold - mere vil jeg ikke sige om det
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 13:30

> [...]
> med (husker ham kun fra jeepers creepers osse) er ubetalelig når han
> rammes af en bold - mere vil jeg ikke sige om det

En af mine kammerater har også lige set den, og han siger den er ganske
udmærket, så jeg skal da snart ha' lejet den. Tror jeg køber Zoolander, når
jeg falder over den. Helt klart en af mine yndlingskomedier, men det er så
til dels også fordi Owen Wilson er med. Ham og Ben sammen er sgu en
glimrende kombination lissom' med Starsky & Hutch.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-01-05 16:07

> [...]
> er så til dels også fordi Owen Wilson er med. Ham og Ben sammen er sgu en
> glimrende kombination lissom' med Starsky & Hutch.

jeg har endnu zoolander tilgode - jeg er dog helt enig mht starsky & hutch

Fra : Holst

Dato : 19-01-05 19:37

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-01-05 23:19

Morten Bowman wrote:
> Damn et niveau!
> http://big-big-truck.com/sa/mordor.gif

Jeg får en "File Not Found" besked, nogen der kan linke til billedet på anden
side?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-01-05 08:07

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg får en "File Not Found" besked, nogen der kan linke til billedet på
> anden side?

Har lige forsøgt at poste den i dk.binaer, men jeg har ikke
haft brugt denne newsreader til det før, så det fuckede lidt
op ;( Den skulle være der (det post der er fra 7.56...)

/hilsner

Fra : Martin Møller

Dato : 20-01-05 10:30

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Har lige forsøgt at poste den i dk.binaer, men jeg har ikke
> haft brugt denne newsreader til det før, så det fuckede lidt
> op ;( Den skulle være der (det post der er fra 7.56...)

Desværre "file not found".

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 21-01-05 19:26

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> wrote in news:csntmm$18ji
$1@news.cybercity.dk:

> Desværre "file not found".

aij? Har lige kigget - den virker sq fint nok..

/hilsner

Fra : Thomas S

Dato : 20-01-05 11:01

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg får en "File Not Found" besked, nogen der kan linke til billedet
på anden
> side?

Det gør jeg også, men så fandt jeg den her:
http://lunatic_angelic.shackspace.com/mordor.gif
Er det den?

Thomas "Yes you do. You totally do." S

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-01-05 11:11

"Thomas S" <staermose@gmail.com> skrev i en meddelelse
Lars Hoffmann wrote:

> [...]
på anden
> side?

> Det gør jeg også, men så fandt jeg den her:

Ja det er den!

Mvh Maria

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-01-05 11:12

Thomas S wrote:

> Det gør jeg også, men så fandt jeg den her:
> http://lunatic_angelic.shackspace.com/mordor.gif
> Er det den?

Yep.

/David

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-01-05 18:05

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> Damn et niveau!
> http://big-big-truck.com/sa/mordor.gif

Ja, de er skam skægge på Somethingawful forummet :)

Fra : Thomas S

Dato : 22-01-05 16:39

Søren Kjeldsen wrote:
> Men jeg må sige, at en komiker som Ben Stiller ikke
> kan lave noget dårligt i mine øjne (ikke fordi jeg siger, han IKKE
gør det).

Hva' er det så eg'n'li', du siger?!?

Thomas S

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 17:08

> Hva' er det så eg'n'li', du siger?!?

Hvad er det du siger? "eg'n'li'"?!!
Jeg siger, at han i mine øjne ikke har lavet flops. Ligesom andre synes alt
med Adam Sandler er godt, hvor jeg så godt kan nævne film, jeg ikke mener er
skidegode. Jeg vil ikke benægte, at alle hans projekter ikke er lige
kvalitetsprægede, men at jeg dog stadig er vilde med dem allesammen.

Det er DET jeg siger.

Fra : Thomas S

Dato : 22-01-05 18:20

Søren Kjeldsen wrote:

> Hvad er det du siger? "eg'n'li'"?!!

Ja, eg'n'li. Og tak for opklaringen, det står mere klart nu.

Et helt oprigtigt velment råd: Pas på med mange negationer i samme
sætning - de er svære at rede ud for læseren, og nogle gange også
for skribenten, hvis han ikke holder tungen lige i munden. Se fx den
her:

> Jeg vil ikke benægte, at alle hans projekter ikke er lige
> kvalitetsprægede, men at jeg dog stadig er vilde med dem allesammen.

Står der ikke, at du vil benægte, at du er vild med dem alle sammen?
Sætningen havde været lettere at håndtere, hvis første led havde
været gjort positivt (Jeg vil gerne medgive...")

Thomas S

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 18:50

>Står der ikke, at du vil benægte, at du er vild med dem >alle sammen?
>Sætningen havde været lettere at håndtere, hvis første >led havde
>været gjort positivt (Jeg vil gerne medgive...")

Jeg skrev: "Men jeg må sige, at en komiker som Ben Stiller ikke
kan lave noget dårligt i mine øjne (ikke fordi jeg siger, han IKKE gør det).
Skal ha' set Dodgeball snart, på trods af anmeldelserne."

Jeg skriver, at Ben Stiller ikke kan lave noget dårligt i MINE øjne... (ikke
fordi jeg mener, at han ikke er i stand til det)

Synes "i mine øjne" forklarer udmærket, at JEG kun synes dette, og at jeg
ikke vil ryste på hovedet af andres meninger om Ben Stiller. Jeg uddyber
derefter i parentésen, at han sikkert HAR lavet noget mindre godt, men at
jeg, fordi jeg er så glad for alle hans projekter, ikke kan udtale mig om
det, da jeg ikke synes han har lavet noget dårligt.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 22-01-05 18:54

>Står der ikke, at du vil benægte, at du er vild med dem >alle sammen?
>Sætningen havde været lettere at håndtere, hvis første >led havde
>været gjort positivt (Jeg vil gerne medgive...")

Jeg kan ikke følge dig her overhovedet?!! Du vil have jeg skal skrive: "Jeg
vil gerne medgive, at alle hans projekter ikke er lige kvalitetsprægede, men
at jeg dog stadig er vilde med dem allesammen."
Jeg kan ikke se forskellen på den og så min sætning, udover at jeg ville
lyder som om jeg var rimeligt højt på strå og født på Landsberg Kloster,
hvis jeg brugte din sætning.

p.s
Outlook gider ikke mere automatisk at sætte >'er på, når jeg besvarer en
meddelelse. I could use advice from anybody...

Fra : Devast8or

Dato : 23-01-05 02:33

Søren Kjeldsen wrote:

> p.s
> Outlook gider ikke mere automatisk at sætte >'er på, når jeg besvarer
> en meddelelse. I could use advice from anybody...

Tools -> Options -> Send

under news (i bunden) trykker du plain text settings (bulleten skulle gerne
stå på plain text). Her skulle du kunne sætte det. Kører du OE quoteFix kan
du også rode med det der.

Hvis ikke det virker så prøv i OE gruppen ;)

Devast8or

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-01-05 11:15

> [...]
> kan
> du også rode med det der.
>
> Hvis ikke det virker så prøv i OE gruppen ;)

Ville til at gøre det du var så venlig at skrive, men nu duer det åbenbart
igen. Men tak alligevel.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-01-05 19:57

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]

>Sætningen havde været lettere at håndtere, hvis første led havde
>været gjort positivt (Jeg vil gerne medgive...")

Synes altså meningen stod klart ved begge indlæg, selv om det måske ikke er
korrekt dansk. Så er det ikek ligegyldigt at alle grammatiske regler ikek er
opfyldt, bare man forstår meningen?

Mvh. Brian

Thomas S

Fra : Thomas S

Dato : 22-01-05 23:13

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> [...]
måske ikke er
> korrekt dansk. Så er det ikek ligegyldigt at alle grammatiske regler

Jeg var oprigtigt ikke sikker på, hvad den første sætning betød.
Det var derfor, jeg spurgte. Det var ikke for at fremtvinge en sproglig
pointe. Jeg vil ikke kalde grammatiken for ligegyldig - men det er da
ikke noget vi skal tærske langhalm på i dette forum. Vi kan såmænd
også sige, at det bare er mig, der har en ringe fatteevne Det har
jeg ikke noget problem med.

Og til Søren (jeg holder det hele i et indlæg, så vi ikke lige
pludselig spreder dette lille sidespring udover mange indlæg): Så var
min pointe blot, at for mange ikke'r i en sætning kan være et
faretegn, forstået på den måde, at det vil sætte nogle læsere af,
hvis de ikke lige fanger den rigtige logik i sætningen. Jeg ved ikke
helt, hvorfor det negative er sværere at arbejde med for hjernen, men
sådan er det bare, synes jeg i hvert fald. Når man har tre ikke'r i
samme sætning (som du havde i den sætning, jeg spurgte til), så vil
der som minimum være nogen, der lige bliver nødt til at stoppe i
teksten for lige at få sammenhængen til at være den rigtige. Dermed
ikke sagt, at man ikke aldrig ikke skal skrive, som man ikke bør.

Thomas S

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-01-05 18:49

hvis nogen vil ind og se den lille lotr film vil jeg da lige lave en lille
advarsel

jeg var derinde til aften og om den er hacked eller hvad, det ved jeg ikke,
men den er ret ulækker nu - så hvis nogle har unger der synes den er morsom
så vær lige på vagt - det link jeg har er ihvertfald ændret.