trailer til fantastiske 4
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-01-05 16:28

Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Fra : -V-

Dato : 19-01-05 17:02

Lars Hoffmann wrote:
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Tja, Krimissæren som stor klump, Die Dunkle Engel som blondbombe og Dr.
Chris Troy som bad guy.

Det er vel ikke helt dumt.

-V-

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 19-01-05 17:03

On Wed, 19 Jan 2005 15:28:07 +0000 (UTC), "Lars Hoffmann"
<larshoffmann@teleline.es> wrote:

>Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
>http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Jeg glæder mig!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 19-01-05 19:19

Lars Hoffmann wrote:
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Que interesante! Det skal blive spændende!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-01-05 19:32

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> writes:

> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Michael Chiklis er et perfekt valg til Ben Grimm. Det har altid været
hans blå øjne, der har været fokuspunktet, når man så ham, så det
passer godt. Jeg er bange for, at deres make-up ikke giver ham nok
tyngde til at Ben bliver troværdig. En mand i den størrelse kan _ikke_
stå stille mens en lastbil brager ind i ham.

Jeg er mere i tvivl om Jessica Alba. Plakaten laver lidt for meget
sexy femme fatale-pjat med hende.

På den anden side får plakaten også Chris Evans til at se frygteligt
voksen og alvorlig ud, mens de få glimt, vi får af Johnny Storm i
traileren, bevarer et lidt mere drenget look, så lad os nu se...
--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-01-05 21:26

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Det var sguda A Perfect Circle, som var "soundtracket" til den trailer...
FEDT!
Øh, har jeg en forkert opfattelse eller har jeg ret i at Dr Doom ikke har
noget med de Fires rumrejse, som forandrede dem alle? Traileren fortæller at
en ting skete, som forandrede 5s liv for evigt.

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 19-01-05 22:56

> Øh, har jeg en forkert opfattelse eller har jeg ret i at Dr Doom ikke har
> noget med de Fires rumrejse, som forandrede dem alle? Traileren fortæller
> at en ting skete, som forandrede 5s liv for evigt.

Præsis, det undrede jeg mig også noget over. Det ser også ud som om det har
givet doom nogen superkræfter han slet ikke har (lyn?). I tegneserien er han
jo bare en magtsyg vaniseret monak, i en hightech rustning.

- Anders

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-01-05 00:39

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Øh, har jeg en forkert opfattelse eller har jeg ret i at Dr Doom ikke har
> noget med de Fires rumrejse, som forandrede dem alle? Traileren fortæller at
> en ting skete, som forandrede 5s liv for evigt.

de har nok lånt lidt fra Ultimate Fantastic Four, hvor de får deres
evner ved et uheld med Richards' eksperimentelle teleportations-dims,
som Victor van Damne har pillet ved.

Der har de fem også fælles oprindelseshistorie. Og Doom har base på
Christiania

Serien kan i øvrigt varmt anbefales, ligesom "The Ultimates", der er
Ultimate-udgaven af the Avengers.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-01-05 02:02

> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Uha. Det lover godt med Julian "Balthazor" McMahon som skurk. Han kan være
rigtig OND.

Susan Storm er lidt bimbo-agtig efter min smag.

Jeg savner Reeds grå tindinger. De er kun lige antydet.

Chiclis er perfect castet som the Thing. Som Peter siger, har han øjnene og
kan være både følsom og temperamentsfuld.

Johnny Storm skal være lyshåret (for helvede!).

Men på trods af ovenstående, så ser det fornuftigt ud.

Mark

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-01-05 02:54

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> Chiclis er perfect castet som the Thing. Som Peter siger, har han
> øjnene og kan være både følsom og temperamentsfuld.

Mon ikke også castingen er bygget mere på "The Shield" end på "The
Comish".

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-01-05 12:37

> Mon ikke også castingen er bygget mere på "The Shield" end på "The
> Comish".

Jo. Hvis ikke han havde lavet the Shield, var han nok ikke blevet castet.

Mark

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-01-05 03:00

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> writes:

> Uha. Det lover godt med Julian "Balthazor" McMahon som skurk. Han kan
> være rigtig OND.

Mnjah.

Men med en instruktør, som ingen har hørt om og _tre_ screenplay
writers, hvoraf den højest profilerede er Michael France[1] er jeg
temmelig sikker på, at den ikke bliver npgen fantastisk
film. Trist. Men forhåbentlig bliver den da flot.

[1] Har skrevet Cliffhanger, Goldeneye, Hulk og den nye The
Punisher. Altså en middel-succesfuld action-skriver, hvis successer
mest har hængt på de tilknyttede navne (hhv. Stallone, 007, Ang Lee og
Travolta.)

Fra : Erik

Dato : 20-01-05 16:54

Lars Hoffmann wrote:
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Den ser edderhamrende fed ud

--
Erik

Fra : Morten DH

Dato : 20-01-05 17:42

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Ser jo fornuftigt ud - måske tør man håbe på at Roger Gorman's gamle version
dukker op på DVD i anledningen

Fra : Morten DH

Dato : 20-01-05 18:23

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> Det ligner en anstñndig omgang superhelte action:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/

Nogen der kan se fullscreen versionen? Jeg bliver trukket over på noget
I-tunes download noget

Fra : Anders

Dato : 21-01-05 12:33

> Nogen der kan se fullscreen versionen? Jeg bliver trukket over på noget
> I-tunes download noget

Ja, sådan er det desværre.. Hvis man vil se full screen versoner af
quicktime trailere, skal man downloade og installere apples ubrugelige
iTunes software.... Skidtet kan jo ikke angang bruges ordenligt i dk
endnu...

- Anders

Fra : Morten DH

Dato : 21-01-05 18:03

"Anders" <anmDONTSPAMMEPLEASE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> quicktime trailere, skal man downloade og installere apples ubrugelige
> iTunes software.... Skidtet kan jo ikke angang bruges ordenligt i dk

Jamen så har vi jo heldigvis et alternativ ved navn P2P filesharing