Rock´n´roll-film (husk tv 2 på lørdag)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-01 18:15

Hej

Så er der kun 3 dage til 2. del af filmen "Shake Rattle And Roll" på TV 2.
Er der nogen som kan fortælle mig hvilke rock´n´roll-film som ellers er
lavet (bortset fra dem med Elvis).
Jeg tænker på både gamle film samt helt nye, ligesom den på Tv2.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 23-05-01 23:36

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> lavet (bortset fra dem med Elvis).
> Jeg tænker på både gamle film samt helt nye, ligesom den på Tv2.

Der er jo den helt nye "Almost Famous". Fremragende film efter min mening.
--
Morten Bock - Musiker - 22år
"Finder det altid mere interessant at svare folk, hvis jeg ved en lille

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 24-05-01 08:25

> Der er jo den helt nye "Almost Famous". Fremragende film efter min
mening.
> --
****
Hallmark sender jævnligt "Mr. Rock'n Roll - The Allan Freed Story". Ellers
er der jo filmen om Jerry Lee Lewis (Kan ikke huske titlen), La Bamba og
vores egen "Hithouse" (En dokumentar-film fra midten af 60'erne om de bands,
der spillede i Hithouse). Den sidste er nok lidt svær at få fat på!

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Hans Petter Laberg

Dato : 25-05-01 09:46

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@worldonline.dk> skrev i melding

> Ellers er der jo filmen om Jerry Lee Lewis (Kan ikke huske titlen),

"Great balls of fire" http://uk.imdb.com/Title?0097457

HPL