Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad synes i om dette billede?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-02-05 08:35

Faldt lige over dette, imho, super billede:

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=704186&forward=browse

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-02-05 09:01

Thomas Schreiber wrote:
> Faldt lige over dette, imho, super billede:
>
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=704186&forward=browse

Nydelig thumbnail!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-02-05 09:39

Jan Bøgh wrote:

> Nydelig thumbnail!
>
> vh
> Jan

Oh... Kan være man skal være logget ind. Sorry

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Erik W.

Dato : 11-02-05 09:43

"Jan Bøgh" < skrev i en meddelelse
> Nydelig thumbnail!

Du kan da bare oprette et limited membership. Så kan du også kritisere
billeder, og poste et selv i ny og næ.

Mvh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-02-05 10:17

Erik W. wrote:

> Du kan da bare oprette et limited membership. Så kan du også kritisere
> billeder, og poste et selv i ny og næ.

Jeg kan ikke se formålet med at tvinge folk til at melde sig ind.
Der må være en lusket bagtanke - hvorfor skulle man ikke ellers
bare lukke op for gennemsyn for anonyme brugere.
Der plejer som regel at ligge noget komercielt bag, hvilket jeg ikke har
noget imod.
Men så skal det sgu være åbenlyst. Når man tilhører 'Positiv
Fritid'-generationen, melder man sig ikke ind i hvad som helst.

vh
Jan

Fra : Erik W.

Dato : 11-02-05 11:20

> Der må være en lusket bagtanke - hvorfor skulle man ikke ellers
> bare lukke op for gennemsyn for anonyme brugere.

Ja der er noget lusket ved dem - de er garanteret paranoide! Mon ikke
det først og fremmest er fordi PhotoSig har konstante problemer med
båndbredde, og for at undgå at folk bruger Photosig som billedserver. Det er
jo et community - ikke et galleri.

Mvh Erik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-02-05 13:10

Erik W. wrote:

> [...]
> med båndbredde, og for at undgå at folk bruger Photosig som
> billedserver. Det er jo et community - ikke et galleri.

Og det vil jeg så ikke være medlem af. Og så synes jeg ikke det burde være
nødvendigt at deltage i et principielt uvedkommende 'community' (hvorfor
kalder man det ikke bare fællesskab?) for at kunne deltage i tråde i denne
gruppe.

Men jeg kan sagtens leve med at skulle springe sådanne tråde over - /jeg/
synes såmænd bare det ville være en god ide at henvise til steder, der ikke
er eksklusive.

vh
Jan

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-02-05 12:36

Jan Bøgh wrote:

> Nydelig thumbnail!

Ja det er noget rigtig lort når man skal logge ind.. Jeg har selv login til
siden, men mener, at det er forkert kun at vise thumbnails til
ikke-medlemmer...

Her skulle billedet gerne kunne ses i fuld størrelse:
http://photos.photosig.com/photos/86/41/704186-33fec2808cddde32.jpg
(håber ikke der er noget statisk url ting på sådan at billedet ikke kan ses
om 1 time :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : B Jensen

Dato : 04-03-05 14:08

Hej
Ser ud til at det virker en hel mnd. efter.
Ellers et godt skarpt billede, ikke så meget andet at sige om det.
MVH
Bent V J