Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kritik af hjemmebundet flue
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 31-01-05 00:25

Hej

så har jeg prøvet at nogle billeder af et par fluer, og kritik ønskes

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=123493

og

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=123586

mvh
Gerner

Fra : Ole Larsen

Dato : 31-01-05 00:42

Gerner Majlandt wrote:
> Hej
>
> så har jeg prøvet at nogle billeder af et par fluer, og kritik ønskes

> [...]
Der er ikke meget at sige dem på - måske en mere jævn baggrund.
Det må være put & take mønstre ?
Hvis det var dig, der spurgte om råd til dette for ikke så lang tid
siden, kunne det være rart at vide hvad optik.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
15.01.05: 12 nyeste fotografiske billeder på:

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 31-01-05 07:57

> Der er ikke meget at sige dem på - måske en mere jævn baggrund.
> Det må være put & take mønstre ?
> Hvis det var dig, der spurgte om råd til dette for ikke så lang tid siden,
> kunne det være rart at vide hvad optik.

Hej Ole

jo det var mig som har spurgt før, og de er taget med et Canon EOS 300 D -
EF 18-55.

jeg kan godt se at baggrunden skal være mere ens. Den første har jeg bundet
til put og take og den anden er til Aborrer.

mvh
Gerner

Fra : Jan Otto Ruud

Dato : 31-01-05 02:32

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> så har jeg prøvet at nogle billeder af et par fluer, og kritik ønskes

Bildene var fine, men man bør vel være fisk for å bedømme kvaliteten på
fluene...

--
Jan Otto

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 31-01-05 07:36

Hejsa!

Flot bundet flue - men er billedet helt skarpt?

Mvh. Bo

Fra : enrico

Dato : 01-02-05 12:34

Ja, jeg kan godt lide baggrunden... specielt på den første, hæklede
flue :)

Den anden skal der efter min mening mere Marabou på - det klasker helt
sammen i vandet.... men det var jo ikke det billedtekniske, men fluen
jeg bedømte :)

-enrico