Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vertical greb til D70 :o)
Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 21:04

http://www.harbortronics.com/VGD70_Manual.pdf

Ligner godt nok noget der er løvn'

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber
--
http://schreiber.se

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 27-01-05 21:11

Thomas Schreiber <NOSPAMnews at schreiber.se> wrote:
> http://www.harbortronics.com/VGD70_Manual.pdf
>
> Ligner godt nok noget der er l?vn'

Ja, det ligner sandelig da noget pangel. Godt jeg ikke har købt Nikon ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 27-01-05 21:58

"Rune B. Broberg" <mihtjel@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det ligner sandelig da noget pangel. Godt jeg ikke har købt Nikon ;)

Ja for søren, Rune, lad os alle smide vores Nikon-udstyr væk fordi en eller
anden uoriginal producent har produceret et grimt vertikalt greb til et D70.
Det er da nok noget af det mest latterlige jeg længe har hørt! Ikke at jeg
selv synes det er en smuk løsning og jeg ville heller ikke selv montere det
på mit kamera, det fungerer fint uden vertikalt greb til den form for
fotografi jeg selv dyrker, men nu må jeg så også indrømme, at jeg ikke
vælger udstyr udfra udseende.
Men lad os endelig puste til ilden og få endnu en latterlig diskussion om,
hvorfor der er tåber der vælger at købe Nikon, når nu Canon styrer hele
verden. Nikon laver jo kun noget skidt som ikke kan tage billeder, og man
kan kun have ondt af de tåber der køber Nikons produkter!

MVH
Thomas

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 27-01-05 22:12

Thomas Pedersen <sass@'sletdette'mail.tele.dk> trollede:

> [...]
> selv synes det er en smuk l?sning og jeg ville heller ikke selv montere det
> p? mit kamera, det fungerer fint uden vertikalt greb til den form for
> fotografi jeg selv dyrker, men nu m? jeg s? ogs? indr?mme, at jeg ikke
> v?lger udstyr udfra udseende.
> Men lad os endelig puste til ilden og f? endnu en latterlig diskussion om,
> hvorfor der er t?ber der v?lger at k?be Nikon, n?r nu Canon styrer hele
> verden. Nikon laver jo kun noget skidt som ikke kan tage billeder, og man
> kan kun have ondt af de t?ber der k?ber Nikons produkter!

Jeg vil gerne se dig påpege i min noget korte sætning, hvor jeg:

1. Foreslog at folk skulle smide deres Nikon-udstyr væk?
2. Sagde at Canon styrer verden? (Dét gør de ikke ;)

Derimod er jeg glad for at jeg har valgt et mærke hvor man kan få et
ordentligt, originalt vertikalgreb, uden at måtte ty til dette
uoriginale udstyr.

Og så burde du i øvrigt bemærke hvad der var sidst i mit indlæg - ";)" -

Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-02-05 16:24

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> skrev i en meddelelse
> http://www.harbortronics.com/VGD70_Manual.pdf

> [...]

Hej

Muligvis er jeg ikke denne ng's største lys, men hvorfor ligner det noget
der er løgn???
--
Hilsen Lars Hjortø

Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 16:47

> Muligvis er jeg ikke denne ng's største lys, men hvorfor ligner det noget
> der er løgn???
> --
> Hilsen Lars Hjortø

Og det "bedste" af det hele er næsten den dims der er på det nederste
billede... Ligner noget fra en konkurrent

Og så vil de have 165$ for det.... hmm... Var der nogen der sagde Låsby
Svendsen? LOL

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-02-05 19:37

> [...]
> billede... Ligner noget fra en konkurrent
>
> Og så vil de have 165$ for det.... hmm... Var der nogen der sagde Låsby

Hmmm... Fandt stadig ikke ud af hvorfor det ligner noget der er løgn...