Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny hjemmeside
Fra : Erik Hansen

Dato : 23-01-05 17:45

Så fik jeg endelig lavet min egen hjemmeside.

www.eriksfoto.dk

mvh Erik

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-01-05 18:27

Erik Hansen wrote:
> Så fik jeg endelig lavet min egen hjemmeside.
>
> www.eriksfoto.dk

Drop lige apostroffen - Eriks foto er korrekt, man benytter ikke apostrof
ved ejefald på dansk. Men dine billeder er nu meget sjove. Godt lavet. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
""Desværre er det jo ikke en beskyttet titel at kalde sig profesionel,"
lyder det fra Fotografernes formand, Peter Thornvig, der også er medlem af

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-01-05 19:00

Erik Hansen wrote:

> Så fik jeg endelig lavet min egen hjemmeside.
>
> www.eriksfoto.dk

Hva... tror du vi lider af alzheimers, det er kun 13 dage siden du
sidst postede et enslydende opslag for dit site...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 19:31

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Hva... tror du vi lider af alzheimers, det er kun 13 dage siden du sidst
> postede et enslydende opslag for dit site...!

Tænkte det samme

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-01-05 19:45

Thomas Schreiber wrote:

> Tænkte det samme

Jeg har også tænkt på, om du kunne overtales til at klippe i det du
citerer, der er ingen grund til, at du gentager hele indholdet i de
indlæg som du besvarer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 16:14

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Hva... tror du vi lider af alzheimers, det er kun 13 dage siden du
> sidst postede et enslydende opslag for dit site...!

Hvem f..n er det nu, der poster ca. en gang om ugen - selvom billederne slet
ikke lever op til disse?

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 9/2/2004) ynkelige knipserier i et forhåbentligt bedre

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 16:16

Jan Bøgh wrote:
> Hvem f..n er det nu, der poster ca. en gang om ugen - selvom billederne slet
> ikke lever op til disse?
>

> vh
> Jan

Du har et killfilter i din newsagent. Brug det

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 17:17

Thomas Schreiber wrote:

> Du har et killfilter i din newsagent. Brug det

Er du helt rundt på gulvet. Her byder NRE på gratis underholdning hver evig
eneste dag - og så vil du have at jeg skal kill-filtre ham????? Ikke på
vilkår.!

I øvrigt befinder flere virkelige berømtheder sig dernede: Bo Warming og Bo
Børgesen f.eks - og jeg kan da ikke sænke niveaet - vel?

vh
Jan

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 17:24

Jan Bøgh wrote:
> [...]
>
> I øvrigt befinder flere virkelige berømtheder sig dernede: Bo Warming og Bo
> Børgesen f.eks - og jeg kan da ikke sænke niveaet - vel?

Well. Jeg vil hellere vælte på cykel, eller hjælpe naboen med at flytte
alle hendes møbler ned fra 4 sal og op igen, end at spilde min tid på
NRE, Bo W og de andre der spilder alles tid.

Men godt at du i det mindste kan more dig over dem

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

"Støjende og mudderkastende usenet brugere
hører hjemme i dit killfilter "

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 18:54

Thomas Schreiber wrote:

> Well. Jeg vil hellere vælte på cykel, eller hjælpe naboen med at
> flytte alle hendes møbler ned fra 4 sal og op igen, end at spilde min
> tid på NRE, Bo W og de andre der spilder alles tid.

Nu er jeg godt nok ikke din nabo - men vi ku' måske godt finde ud af noget
alligevel

vh
Jan

Fra : N/A

Dato : 18-02-05 17:20

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-02-05 17:20

Ole wrote:

> Den forstår jeg ikke. Jeg ser intet fra NRE efter 14.56 og jeg postede
> først 15.19.

I bruger forskellige news-servere og de havde ikke fået synkroniseret
indholdet.

vh
Jan

Fra : Ole

Dato : 18-02-05 19:00

Jan Bøgh wrote:

> I bruger forskellige news-servere og de havde ikke fået synkroniseret
> indholdet.
Besynderligt, der er ikke kommet noget fra NRE under subj. endnu, og jeg
har unsubscribed og subscribed for at få en evt. kikser med.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-02-05 13:14

Ole wrote:

> Besynderligt, der er ikke kommet noget fra NRE under subj. endnu, og
> jeg har unsubscribed og subscribed for at få en evt. kikser med.

ROTFL - din udbyder har sgu kill-filtret ham allerede ved kilden!

vh
Jan

Fra : Ole

Dato : 19-02-05 15:10

Jan Bøgh wrote:

> ROTFL - din udbyder har sgu kill-filtret ham allerede ved kilden!

Hmmph......skifter udbyder...han har ikke været på hos mig siden i går
14.56 og jeg keder mig.....

Fra : Ole Pedersen

Dato : 23-01-05 21:27

Kan godt lide det overskuelige design af siden...

Sjove fotos...

--
Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - dine fotos som plakater...