Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
erfaringer med Micro Apollo 60 softbox....
Fra : fam. Ager

Dato : 22-01-05 10:10

nogen der har erfaringer med disse??
jeg skal ud til nogen og tage portrætter i deres hjem..Og syntes at to
store stativer med paraplyer,er en smule besværligt...Og især nå der ikke er
meget plads at gøre godt med...
Så tænkte jeg at sådan en måske kunne gøre det...
Men nogen erfaringere med dem???eller andre foreslag...

et link der til:
http://www.obt.dk/micro_softbokse_.htm

mvh torben

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-01-05 19:03

> [...]
> er meget plads at gøre godt med...
> Så tænkte jeg at sådan en måske kunne gøre det...
> Men nogen erfaringere med dem???eller andre foreslag...

Vil sådan en passe på andre flash end den metz? mener du har en 580ex ikke?
Jeg har en 420ex, kunne godt blive lokket

mvh Tommy Fer

Fra : fam. Ager

Dato : 22-01-05 21:20

hej tommy,

ja de skriver at de passer på alle hot shoe....

men jeg er meget usikker. da det er et meget lille areal de kan
gennemlyse..Jo større areal jo blødere lys...

Jeg ville gerne vide hvordan det f.eks er i forhold til en gennemlysnings
paraply...
eller foreksempel en stofen bouncer....det skulle jo gerne være en del
blødere en en bouncer..

men der er åbenbart ikke nogen der kender dem:0)

torben