tjen penge
Fra : Bjørn Skagen

Dato : 23-05-01 10:15

Hvis du har så mye penger som du vil ha ! ikke bry deg om dette! Send den
heller til noen som du tror, kunne ha lyst på større økonomisk frihet.

Kunne Du, som meg, tenke deg en fremtid, hvor du slipper å velge bort noe du
har lyst på, eller lyst til å gjøre --- Da leser du denne mailen, og har du
spørsmål,
ring meg på (+47) 930 80 120 eller send meg en mail...

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:VGGLOBAL-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-

VGGLOBAL åpnet April i år, en mnd siden "pre launch"!!!!

Det har eksplodert!!! Dette er for alle!!!

Har du ikke hørt det til nå, så har du sjansen.. !!!! BRUK DEN !!!

ca. 3600 nye kunder denne uken... totalt 9893 aktive på en MÅNED !!!!!

Desidert verdens enkleste og mest dupliserbare nettverk noensinne.

ENKELT! Du hører presentasjonen på

www.vgglobal.net/audio

Bestem deg da.

Register deg på:

www.vgglobal.net/skagen

100% Internett basert. BINÆR betalings plan 70/30. Pluss, Pluss Pluss.

INGEN møter og atter møter og knapt opplæring nødvendig!!!!! Du lærer det du
vil lære.

Det eneste du trenger er å vise til er presentasjonen på
www.vgglobal.net/audio og be dine kontakter gå inn på din personlige side på
www.vgglobal.net/ "ditt navn" (kallenavn)

På ett sekund vil de kunne se sin side, sitt nettverk, - og få inn
kontakter der og da!!!

Enkelt, - og logisk det går fort da, ikke sannt?!!!!!!!!!!!!!!

Mere info: www.vgglobal.com

Her går det unna........... ShoHOHey !!!!

mvh,
_\\|//_
( o o )
*--=-=-=-=-=-=-=-oOO-(_)-OOo-=-=-=-=-=-=--*

www.vgglobal.net/skagen

Med vennlig hilsen

Bjørn Skagen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 23-05-01 12:34

"Bjørn Skagen" wrote:

> Enkelt, - og logisk det går fort da, ikke sannt?!!!!!!!!!!!!!!

Næ - jeg har stadig ikke fundet ud af hvad det går ud på. Men hvis du mangler
en pose varm luft, har jeg da noget til salg.
Der kan da ikke være så mange folk, der hopper på den slags, så det kan betale
sig?

- Du fik forresten dem her i overskud: !!!!!!!!!!!!!!

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og

Fra : Allan Juhl Kristense~

Dato : 23-05-01 14:01

Jonathan Stein wrote:

> [...]
> en pose varm luft, har jeg da noget til salg.
> Der kan da ikke være så mange folk, der hopper på den slags, så det kan betale

Hvad er prisen på en pose med varm luft ? Og hvor langtid er luften varm

Allan Juhl Kristensen

mailto:All@nKristensen.dk
http://www.allankristensen.dk
http://www.ajk.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 24-05-01 00:01

Allan Juhl Kristensen wrote:

> Hvad er prisen på en pose med varm luft ? Og hvor langtid er luften varm

Tak for din interesse i dette spændende og meget profitable koncept. Men hvorfor
ikke tage skridtet og selv blive forhandler? Send mig dit Dankort og husk at vedlægge
PIN-koden. Så sender jeg en pose bønner, et kålhovede og en rulle plasticposer.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Allan Juhl Kristense~

Dato : 24-05-01 17:20

Jonathan Stein wrote:

> [...]
> PIN-koden. Så sender jeg en pose bønner, et kålhovede og en rulle plasticposer.

Mange tak for tilbudet men det kan det svære ikke ladesig gøre, da jeg har klippet mit
dankort i stykker for at sende kortnr og udløbsdato til en internet butik !!
Allan Juhl Kristensen

Fra : Dann Pedersen

Dato : 24-05-01 17:37

"Bjørn Skagen" <skagen@ibs-as.no> skrev i en meddelelse

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

/Dann