Kattehotel
Fra : Gorm

Dato : 13-02-05 03:31

Hej,
Det måtte jo komme...suk...
Hidtil har vi altid fået vores misser passet privat, men til sommer er vi
nødt til at få en af dem passet i kattepension i to uger..
Hvis nogle her i gruppen kan anbefale en god kattepension i
Københavnsområdet vil jeg være meget glad for et vink og et link.
Vi er meget nervøse over at skulle overgive vores ene guldklump til andre,
så gode råd og erfaringer søges virkelig!
M.v.h.
Gorm

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-02-05 06:26

"Gorm" <soijf@fjkghd.com> wrote in message
> [...]
> Vi er meget nervøse over at skulle overgive vores ene guldklump til andre,
> så gode råd og erfaringer søges virkelig!

Hvis I ikke har noget imod at køre lidt, er der Helsinge Kameludlejning og
kattepasning.
http://www.kameludl.dk/
Umiddelbart synes jeg det ser godt ud, men jeg har ikke prøvet stedet.
Hvad siger andre i gruppen?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-02-05 10:20

Gorm wrote:
> [...]
> Vi er meget nervøse over at skulle overgive vores ene guldklump til andre,
> så gode råd og erfaringer søges virkelig!

Jeg vil anbefale Vestskovens Kattepension - www.vestskovens-kattepension.dk
mvh Camilla

Fra : Hanne Rasmussen

Dato : 13-02-05 12:46

Vi får vores hund passet her:
http://www.sennettas.dk/brokjaergaard/index.html
De har også en kattepension (som ligger lidt væk fra hundene ;->).
Hundepensionen kan jeg selv sige god for (hunden bliver ligefrem glad for at
blive afleveret)- og kattepensionen kender jeg andre der har brugt - som har
været vældig tilfredse. Mine egne katte bliver passet af vejens andre
beboere når vi er væk.
Selv meget bekymrede katteejere falder til ro, efter en snak med
indehaveren.
Det ligger ved Fredensborg.
Hilsen Hanne