Extreme Makeover
Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 00:13

Hej alle.....

ENDELIG skete det vores nye site er i luften, og er trods alt kommet
det på rekordtid

Vi har valgt at lave en helt ny hjemmeside, fordi vi havde utroligt
mange ideer og ønsker til hvad siden skulle kunne, og det gamle design
begrænsede os ekstremt i de ønsker.

Så tag et smut forbi www.sparhawk.dk og giv meget gerne Ros og Ris.

Der er pt. ingen gæstebog på sitet, men den kommer på med tiden, så
bare rolig

Og tilsidst men ikke mindst en STOR tak til Sabina Hertzum for din
utrættelige hjælp med at få den nye side op og kører på bare 10 dage
)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-02-05 11:44

Camilla Sabroe wrote:

> Og tilsidst men ikke mindst en STOR tak til Sabina Hertzum for din
> utrættelige hjælp med at få den nye side op og kører på bare 10 dage
> )

no problem dudette ;) jeg hyggede mig jo med det, det ved du*G*
desuden var det også som en stor tak for hjælpen til dig, for alle de ting
du har gjort for mig i forbindelse med alt det udstillingssjov med dizz ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 12:06

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in message
> [...]
>
> Og tilsidst men ikke mindst en STOR tak til Sabina Hertzum for din
> utrættelige hjælp med at få den nye side op og kører på bare 10 dage

Hej
Var lige inde og kigge lidt. Jeg undrer mig dog lidt over, at der ligesom er
en blank side 2 på nogle af siderne, eller er det min PC der er underlig ?
Rigtig flot hjemmeside og skønne og dejlige misser. Vil vende tilbage og
kigge lidt mere, når jeg får lidt mere tid.

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 12:21

On Tue, 8 Feb 2005 12:06:21 +0100, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> [...]
>Rigtig flot hjemmeside og skønne og dejlige misser. Vil vende tilbage og
>kigge lidt mere, når jeg får lidt mere tid.

Hej Denise

Det forstår jeg ikke, for der er nemlig ingen side 2 på nogle af
siderne. Prøv at beskriv med nogle detaljer evt send mig et screendump
af hvad det er du ser hvis det vender tilbage

Camilla

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 14:42

> [...]
> siderne. Prøv at beskriv med nogle detaljer evt send mig et screendump
> af hvad det er du ser hvis det vender tilbage

Hej igen
Alle de andre nåede at svare og Maria's dump er også det jeg får, så tak
Maria for screendumpet .

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-02-05 13:09

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]
> Rigtig flot hjemmeside og skønne og dejlige misser. Vil vende tilbage og
> kigge lidt mere, når jeg får lidt mere tid.

Hej Denise.

Du er ikke den eneste med det problem, hvilken browser bruger du?
Jeg kunne godt forestille mig at det er en problem i Mozilla Firefox, for
jeg kan også se en ekstra blank side, når jeg klikker ind på den ellers så
flotte hjemmeside.
Eksempel kan ses her:
http://www.furnituretiger.dk/sparhawk.jpg

http://www.furnituretiger.dk/sparhawk2.jpg

Venlig hilsen

Aragorn_DK - profil M.A. på www.dk-fritid-dyr-kat.dk

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bettina Hansen

Dato : 08-02-05 13:27

Hejsa

Aragorn Elessar wrote:
> Du er ikke den eneste med det problem, hvilken browser bruger du?

Jeg får den også. Har prøvet med Mozilla, Internet Explorer og Opera og
alle tre browsere giver samme udseende på det punkt. Så måske skal det
bare se sådan ud? Jeg må indrømme at min første tanke også var at det
nok var en fejl i HTML-koden (mange mennesker tester kun deres
hjemmeside med IE, men HTML-fejl kan give helt anderledes resultater med
andre browsere) men når de tre forskellige browsere er enige om at det
skal se sådan ud så er det nok rigtigt ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 14:15

On Tue, 8 Feb 2005 13:09:12 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragorn@wellesK75.dk> wrote:

> [...]
>jeg kan også se en ekstra blank side, når jeg klikker ind på den ellers så

Aaaaahh nu er jeg med på hvad man mener med at der er en "side 2". Den
brune bjælke er bundelinien og den flytter sig alt efter hvor meget
der står på de pågældende sider. Så der er ikke tale om en overgang
men simpelthen en markering af at der er ikke mere læsestof på denne
side )

Så det er ikke en fejl

Camilla

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 15:30

> [...]
> der står på de pågældende sider. Så der er ikke tale om en overgang
> men simpelthen en markering af at der er ikke mere læsestof på denne

Ok, det sagde jeg heller ikke, det var bare en undren

--
Hilsen Denise

Fra : Ragna

Dato : 08-02-05 15:37

Hej Camilla!

Hvor er det en flot hjemmeside, og hvor er jeres katte dejlige.
Killingerne er helt bedårende, og Peace kunne jeg godt tænke mig at
"catnappe"

En enkelt lille ting, når du nu beder om kommentarer.
Som gammel engelsklærer kan jeg ikke dy mig for at ville rette omtalen af
killingerne til " Knights and ladies".

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-02-05 16:21

Ragna wrote:
> En enkelt lille ting, når du nu beder om kommentarer.
> Som gammel engelsklærer kan jeg ikke dy mig for at ville rette
> omtalen af killingerne til " Knights and ladies".

det ville nok hjælpe lidt mere hvis du skrev præcis hvad det er du ville
rette ;)

Fra : Bettina Hansen

Dato : 08-02-05 16:30

Sabina Hertzum wrote:

> det ville nok hjælpe lidt mere hvis du skrev præcis hvad det er du ville
> rette ;)

Under omtalen af "Kittens" står der "Knights and Ladys" - det burde være
"Knights and ladies" ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 16:35

On Tue, 8 Feb 2005 15:37:15 +0100, "Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>En enkelt lille ting, når du nu beder om kommentarer.
>Som gammel engelsklærer kan jeg ikke dy mig for at ville rette omtalen af

Hej Ragna

Taak for rosen af hjemmesiden, Jeps Peace er en skøn kat..men aji ikke
tilladt at catnappe herfra

Jamen rettelser af grammatisk/sprogligt sluddermudder modtages gerne

Send endelig til webmaster@sparhawk.dk

Camilla

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 19:31

Camilla Sabroe wrote:

> Jamen rettelser af grammatisk/sprogligt sluddermudder modtages gerne
>

> Send endelig til webmaster@sparhawk.dk

Har sendt et par stykker på email, nu når du selv bad om det

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 21:05

On Tue, 8 Feb 2005 19:31:26 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>Har sendt et par stykker på email, nu når du selv bad om det

Hej Denise

Takker for mailen og rettelser er ordnet, tusind tak

Camilla

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 21:20

Camilla Sabroe wrote:
> Hej Denise
>
> Takker for mailen og rettelser er ordnet, tusind tak

Velbekomme

--
Hilsen Denise

Fra : Alice

Dato : 08-02-05 13:01

Super .....super lækker site Mille. Og virkelig informativ

Knus
Alice

Fra : Gainsbourg

Dato : 08-02-05 17:16

Flot hjemmeside - held og lykke med det hele

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-02-05 19:05

In article <mctf01ld12a2sqrb4495v024uji9d8iav1@4ax.com>, Camilla Sabroe
> [...]

> Og tilsidst men ikke mindst en STOR tak til Sabina Hertzum for din
> utrættelige hjælp med at få den nye side op og kører på bare 10 dage

Hehe - nå, det er bare her man skal kigge, så får man svaret )
Tænkte Sabina måske havde en finger med i spillet..
Og - kanonflot side

--
Knus fra Ann R

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 08-02-05 21:06

On Tue, 08 Feb 2005 19:05:21 +0100, Ann Rudbeck
<webmaster@fjernsiamis.com> wrote:

>Hehe - nå, det er bare her man skal kigge, så får man svaret )
>Tænkte Sabina måske havde en finger med i spillet..
>Og - kanonflot side

Thihi jeps svaret ligger her )

Dejligt at du synes om siden :)

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 08-02-05 19:26

> [...]
>
> Vi har valgt at lave en helt ny hjemmeside, fordi vi havde utroligt
> mange ideer og ønsker til hvad siden skulle kunne, og det gamle design

Hej Camilla,
Tillykke med den nye side. Der er mange spændende informationer. Jeg
glæder mig til at læse "At have Maine Coon betyder...", når du får det
skrevet. Jeg tror, at det bliver ganske hyggelig læsning om en hyggelig
kat

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar