kun 4 killinger tilbage
Fra : Lene Nielsen

Dato : 04-02-05 06:01

ja så skete det desværre i nat døde den ene af min missemors killinger men
så igen vi var næsten klar over det hun var meget skrøblig og hendes vægt
var på 44 gr så det er et mirakle at hun i det hele taget er overlevet i 3
døgn for hendes vægt lå på 58 gr da hun blev født
de 4 andre killinger har det godt og tager lidt på hverdag og de vokser også
lidt så det er jo bare dejligt nok men trist at midste en killinge

knus lene

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-02-05 10:59

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> wrote in message
> [...]
> de 4 andre killinger har det godt og tager lidt på hverdag og de vokser
> også lidt så det er jo bare dejligt nok men trist at midste en killinge

Ja det er trist Men den var alt for lille. Det er meget sjældent at så
små killinger klarer den.

Op med humøret, du har fire dejlige bamser der bare venter på at udforske
verden

Hislen Nina

Fra : Lene Nielsen

Dato : 04-02-05 15:10

*snøft* jeg har desværre kun 3 killinger tilbage jeg midste en lille killing
mere i morges og hvorfor hun døde vides ikke da hun i går aftes/nat lå og
pattede godt hos missemoderen men i morges var hun desværre død men de 3 jeg
har tilbage der er vægten på 131 gr og 129 gr og 96 gr
så de skulle gerne have en stor mulighed for at overleve men jeg har været
ude og købe det der modermælks erstatning KMR så jeg har det og jeg har i
sammen råd med dyrlægen aftalt at jeg giver dem engang om dagen som hjælp
til de skal tage på

knus lene

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 04-02-05 15:25

> [...]
> sammen råd med dyrlægen aftalt at jeg giver dem engang om dagen som hjælp

Pyha, det er da noget trist noget med dine små killinger. Hvor er det
synd - og hårdt for dig. Jeg krydser fingre for, at resten vokser
sig store og stærke og bliver til nogle lækre missebamser.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar