JBH annoncere
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 18:31

Det lader til at være ugen hvor afstumpetheden virkelig viser sit grimme
fjæs. JBH har stor annonce i "stiften"
*Dyrlægerne Hansen og Madsen * *med tilsammen 60 års erfaring*,
*kastration af kat 400kr + moms*, *sterilisation af kat 560 kr + moms*

Mit gæt er, at det er Ruben Frank Madsen
som han også har klinikken i Odense sammen med, Madsen skulle nok være
blevet på pension, i 2003 sagde
han selv at det var 10 år siden at han var gået på pension.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 02-02-05 20:45

Marianne Hellemose wrote:
> Det lader til at være ugen hvor afstumpetheden virkelig viser sit
> grimme fjæs. JBH har stor annonce i "stiften"

Annoncen er også i Århus Onsdag.

M.v.h
Niels

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 21:57

Ups..... ja det er fra Århus Onsdag, jeg er nok blevet så vant til at det er
Stiften, så jeg var lidt for hurtig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-05 21:09

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det lader til at være ugen hvor afstumpetheden virkelig viser sit grimme
> fjæs. JBH har stor annonce i "stiften"

Hej Marianne !

Kan du ikke lave denne tråd i dk.fritid.dyr. hund også, da der netop er
blevet spurgt til denne annonce ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-02-05 21:55

jo selvfølgelig jeg sender den med det samme

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 03-02-05 11:50

> Mit gæt er, at det er Ruben Frank Madsen
> som han også har klinikken i Odense sammen med, Madsen skulle nok være
> blevet på pension, i 2003 sagde
> han selv at det var 10 år siden at han var gået på pension.

Hvem er så Ruben Frank Madsen, læs mere omkring ham i denne artikel fra
Fyens Stiftstidende / 17 sept. 2003.
"- Jeg blev overrasket, da jeg kom derud og det viste sig, at han ikke havde
en klinik. Operationen skulle foregå i noget jeg vil kalde et udhus. Der
udover var der en åbenlys mangel på hygiejne - der var snusket i rummet og
kitlen var beskidt. Og jeg blev for alvor i tvivl om vi skulle gennemføre
operationen, da jeg så dyrlægen vaske hænder i en spand, før operationen -
der var ikke rindende vand, siger Michael Malmer."
Læs artiklen her:
http://kortlink.dk/Ruben_Frank_Madsen/kn4

/ Thomas