Hjælp søges - Jeg kan ikke se forskel dren~
Fra : goofy

Dato : 02-02-05 16:29

Hej ng.

Selv om vi efterhånden har prøvet det et par gange, er vi stadig
i tvivl hver gang vi får killinger.
Er der nogen der kan hjælpe?
Er der nogen der bor i Odense - Stige der evt. vil hjælpe os?

Det er Ocicat killinger og vi har fået 3 stk.
1 Sortpspottet - 1 Chokoladespottet og 1 Blåspottet.

Med venlig hilsen

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-02-05 18:15

goofy wrote:
> [...]
>
> Det er Ocicat killinger og vi har fået 3 stk.
> 1 Sortpspottet - 1 Chokoladespottet og 1 Blåspottet.

kan i ikke prøve at tage et billede af numserne og lægge op? hvis nu der
ikke er nogen der lige kan kigge forbi?

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Gainsbourg

Dato : 02-02-05 18:53

Kan I ikke tage et foto af dem "bagfra" om man så må sige? Så kan I få svar
i løbet af nul komma fem.

Ellers kan I prøve at sammenligne dem. Hos hunkillingen sidder kønsåbningen
næsten lige ved anus, mens der er et lidt større mellemrum på
hankillingen. - Det duer selvfølgelig ikke hvis I har fået 3 af samme
slags...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : goofy

Dato : 02-02-05 22:31

Hejsa

> [...]
> kønsåbningen næsten lige ved anus, mens der er et lidt større
> mellemrum på hankillingen. - Det duer selvfølgelig ikke hvis I

Jeg skal prøve, men jeg tror ikke det hjælper idet det er
urtoligt svært at komme så tæt på

Men jeg prøver

Steen

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 02-02-05 22:36

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa

> Jeg skal prøve, men jeg tror ikke det hjælper idet det er urtoligt svært
> at komme så tæt på
>
> Men jeg prøver
>

> Steen
Nej da. Du sætter dem op på et bord eller kassen og lader dem kravle væk fra
dig. Så er det blot at holde halen oppe med den ene hånd og knipse med
kameraet med den anden God brugt metode her, når der er tvivl

Nina

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 03-02-05 21:21

> [...]
>
> Det er Ocicat killinger og vi har fået 3 stk.
> 1 Sortpspottet - 1 Chokoladespottet og 1 Blåspottet.

Hejsa!

Måske denne side kan være til hjælp, så kan i prøve at sammenligne

http://www.vetmed.wsu.edu/ClientED/kittenSex.asp

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar