Timing eller hvad
Fra : Lene Hansen

Dato : 27-01-05 20:46

Jeg har fra en bekendt hørt følgende historie: Hun har en dejlig halvstor
kattekilling, som så mange andre katte har en kattebakke. En weekend skulle
hun have gæster, hvoraf den kvindelige part ikke var specielt glad for
katte, kunne acceptere den var i huset, men kæle eller snakke med den, det
gjorde "man" ikke.
Hun kunne heller ikke forstå hvorfor døren skulle stå åben ud til bryggerset
hvor kattebakken stod. Så hun lukkede den, uden ejeren til katten havde set
det. Hun sad i stuen og snakkede med sine gæster, og hørte godt katten miave
og gøre mere opmærksom på sig selv, men tænkte at det var fordi der ikke
blev snakket så meget med den som de plejede p.g.a. gæsterne. Da gæsterne så
går i seng, råber damen op om at katten havde skidt i hendes dyne!!! Og min
bekendt var bare så flov da hun fortalte mig det.
Hvorfor valgte katten netop "kattehaderens" dyne?? Hvorfor ikke i ejerens
seng, i en af ungernes? Mandens? Eller de andre gæsters?
Tja, det giver jo stof til eftertanke. Jeg kunne altså ikke lade være med at
grine da jeg fik det fortalt.
Skal lige understrege at katten absolut ikke er urenlig ellers - den er en
meget flittig bruger af bakken.

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Denise

Dato : 27-01-05 22:03

Lene Hansen wrote:
> [...]
> med at grine da jeg fik det fortalt.
> Skal lige understrege at katten absolut ikke er urenlig ellers - den

Klog kat, så kan hun lære det. Ja lidt skadefro kan man vist ikke undgå at
blive

--
Hilsen Denise