Ude og hjemme
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 26-01-05 20:39

Jeg sidder lige og læser i Ude og Hjemme og ser at der er en amerikansk dame
der har givet 290.000 kr for at få sin afdøde kat. Hun har nemlig fået en
kloning af sin gamle kat. Det er jo for vildt.
Men sød ser den ud

Linda

Fra : Lene Hansen

Dato : 26-01-05 20:43

Ja, jeg har også læst det - min mening er at det er at gå for vidt. Ikke for
pengene - det må hun om.

Lene Hansen

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 26-01-05 21:04

> [...]
> der har givet 290.000 kr for at få sin afdøde kat. Hun har nemlig fået en
> kloning af sin gamle kat. Det er jo for vildt.

Ja, det er godt nok, som du siger, lidt vildt. Hun må ha' været meget
ked af det. Det er jo også frygtelig sørgeligt at miste et højtelsket
kæledyr. Dog tror jeg, at giver man sig selv lidt tid, og anskaffer sig
på et tidspunkt en ny kat, så kommer man til at elske den nye nøjagtig
lige så højt - i sin egen ret. Så gemmer man den gamle i hjertet i
stedet for. Der kan den leve videre i mange, mange år.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-01-05 01:04

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> writes:

> [...]
> der har givet 290.000 kr for at få sin afdøde kat. Hun har nemlig fået en
> kloning af sin gamle kat. Det er jo for vildt.

Ja vildt, men hvad har hun reelt fået...
En kat som ligner den gamle på en prik af udseende, men hvad med
resten...

Indrømmet ville jeg også gerne have haft en klon af min første kat
Melissa, men det ville jo ikke være hende alligevel. For de mange
(næsten 14) år vi havde sammen kunne jeg jo ikke programmere ind i den
nye.
Nu bor jeg sammen med Anastacia, som mente at det lige skulle være os
og selvom der ikke er tale om samme forhold som jeg havde til Melissa
(den første kærlighed i ved *SS* ). Så er hun bestemt stadig fars
misbamsepige og som tiden går udvikles vores fælles oplevelser også,
helt som det skete med Melissa.

Men Melissas plads i mit hjerte og det hul som opstod da hun måtte
rejse til regnbuebroen, kan Anastacia ikke udfylde. Hun har sin egen
plads og anderledes kan det ikke være for mig...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 27-01-05 07:02

Ja, og da egentlig ret klamt! Nu er der efter min mening forskel på dyr
og mennesker -- selvom vi nogle gange glemmer det lidt i forhold til
vores kæledyr. Men tænk hvis det var et menneske man gjorde sådan med!
Jeg bestiller lige en ny magen til den gamle!

> Ja vildt, men hvad har hun reelt fået... En kat som ligner den gamle
> på en prik af udseende, men hvad med resten...

Tja, stof til en undersøgelse om betydningen af arv i forhold til miljø.

> [...]
> Melissa, men det ville jo ikke være hende alligevel. For de mange
> (næsten 14) år vi havde sammen kunne jeg jo ikke programmere ind i

Netop!

> Men Melissas plads i mit hjerte og det hul som opstod da hun måtte
> rejse til regnbuebroen, kan Anastacia ikke udfylde. Hun har sin egen
> plads og anderledes kan det ikke være for mig...

Det lyder også meget mere sundt i mine ører!

Mvh. Kasper

--
Besøg mig på nettet: http://www.kaspershjemmeside.dk