Hvor sidder bremserne???
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 23-01-05 10:47

Cheeta og Teddy får en gang imellem nogle flip og farer hele stuen rundt
efter hinanden. Det er for det meste Teddy der løber efter Cheeta og det
foregår i stor tempo.
Cheeta har bare lidt svært ved at bremse så hun får nogle klaps i hovedet
når hun suser ind i døre og møbler.
Så hvor sidder bremserne på sårn en kat ??

Linda

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-05 10:58

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41f37280$0$13762$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
> når hun suser ind i døre og møbler.
> Så hvor sidder bremserne på sårn en kat ??

Hehehe, Andys bremser er ikke-eksisterende

Tina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-01-05 15:21

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> når hun suser ind i døre og møbler.
> Så hvor sidder bremserne på sårn en kat ??

Hmm, det lyder da som om Cheeta burde have fire friske radialpoter?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : J

Dato : 23-01-05 17:24

Så hvor sidder bremserne på sårn en kat ??

Linda

________________________________

Her i huset tror jeg at Laurits og Ludwig har lagt nogen ned - gemt i
gulvtæppet, for hvis det er der, de skal stoppe eller vende, så går det
fint. De kan stoppe og hoppe lige op i luften og næsten vende samtidig. Det
er straks meeeeegeet værre, når de tror, at de kan gøre det samme i køkken
og entre -for er er ikke tæppe, men sådan noget laminat-klinke agtigt. Og
det kan man karte noget så grusomt rundt i svingende på - både hvis man er
hund og kat - det er sjovt ud - men jeg tror ikke, at hverken Albert eller
kattene synes det samme. Især Albert ser slukøret ud, når han højt gøende er
på vej ud for at tjekke, hvem der er ved døren, og så skrider rundt i
svinget om køkkenbordet.
Kattene kan køre på rumpen hen ad gulvet, hvis de altså har rigtig god fart
på.
Jette