skal af med mine elskede katte....?
Fra : maria courchaine

Dato : 22-01-05 14:59

Så er det nu... det jeg troede aldrig ville ske.... Jeg kan ikke rigtig
beholde mine dejlige katte....

Jeg er gået fra min kæreste, men kan ikke finde et nyt sted at bo, hvor
det vil være ok at have 4 katte. Jeg har kun råd til et værelse... øv
altså!

Det er faneme hårdt at skulle tage sådan en beslutning....

Jeg ved godt www.vildkat.dk findes, men kan slet ikke ta mig sammen til
at skulle lave en "annonce".... det er jo mine små "børn".... IH altså...

Men jeg bliver nødt til at tænke på hvad der er godt for DEM.... og ikke
være egoistisk....

Øv hvor er det svært.

Med venlig hilsen
maria courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Andrea

Dato : 22-01-05 22:08

> [...]
>
> Jeg er gået fra min kæreste, men kan ikke finde et nyt sted at bo, hvor
> det vil være ok at have 4 katte. Jeg har kun råd til et værelse... øv

Hej Maria
Det er virkelig trist med dine misser...
Har du eventuelt forsøgt at finde en langvarig "børnepasningsordning"? Måske
har noget af din familie eller dine venner mulighed for at tage dem i nogle
måneder eller længere indtil du har nogle bedre boligforhold... På
www.vildkat.dk tror jeg også man kan søge pasning af sine katte. Det er ikke
sikkert du har mulighed for at arrangere sådan noget, men jeg ved selv hvor
knust jeg ville blive, hvis jeg skulle give pigerne fra mig for altid. Så
ville jeg hellere undvære dem i et stykke tid, hvis de kunne få et godt sted
at være imens...tttttttttgggggggggjnnnnnnnnn (sympati-meddelse fra Minnie
der vandrer rundt på tasteturet...)

Held og lykke
Kristina

Fra : Kate

Dato : 23-01-05 11:40

maria courchaine <courchaineKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> Jeg er gået fra min kæreste, men kan ikke finde et nyt sted at bo,
> hvor det vil være ok at have 4 katte. Jeg har kun råd til et
> værelse... øv altså!

Øvvv, hvor er det trist. Selvom jeg ikke selv har prøvet det, så kan
jeg levende forestille mig at det må være ganske forfærdeligt

Kristina nævner vildkat og den ville jeg da også forsøge, det bliver jo
nok bare meget svært at finde et hjem der vil have alle 4. Jeg håber du
finder noget at bo i hvor du må ha' alle kattene med selvom det er
svært at finde den slags boliger idag hvis man ikke kan købe.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.