Er Mille en kanin ??
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-01-05 10:19

Jeg har de sidste 2 uger haft mit barnebarns kanin på "ferie" og selv om jeg
efterhånden var kommet til den konklusion at Mille var/er "underlig" er det
alligevel lykkedes hende at forbavse mig igen, igen.

Jeg har måtte sætte Kaninka's hø ind i et skab ellers flår Mille posen, og
æder høet, i sidste uge købte jeg en pakke "slik" de der stænger med korn og
honning, åbnede pakken og mens jeg satte den ene stang ind i buret løb Mille
med den anden, jeg fandt hende under trappen hvor hun med stor fornøjelse
gnaskede på den.

I morges da jeg tog låget af Kaninka's foderbøtte for at
give ham morgenmad, fik jeg ikke sat låget rigtigt på,
med det resultat at Mille stod med hele hovedet nede i og åd af det, og så
er det jeg tænker om hun er endt i en forkert "dyregruppe" ved en
fejltagelse og faktisk _er_ en kanin.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 17-01-05 10:40

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> og så er det jeg tænker om hun er endt i en forkert "dyregruppe" ved
> en fejltagelse og faktisk _er_ en kanin.

Ha!! Der er nok ikke noget at gøre, du må have købt nogle økologiske
gullerøder til den blomstrende kaninkat.
Sød historie!
/ Thomas

Fra : Denise

Dato : 17-01-05 14:33

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
> med det resultat at Mille stod med hele hovedet nede i og åd af det, og så
> er det jeg tænker om hun er endt i en forkert "dyregruppe" ved en

Hihi, det kan være Kate kan fortælle om nogle af hendes katte også er
kaniner i svøb, da hun jo har begge slags

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 18-01-05 17:03

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Hihi, det kan være Kate kan fortælle om nogle af hendes katte også er
> kaniner i svøb, da hun jo har begge slags

Det er så gjort Jeps, Mows og Sofie, ingen af de andre katte har
fundet hverken hø eller kaninfoder spiseligt. Dog synes Lante at man
sover uendeligt godt på et tykt lag friskt hø

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 17-01-05 16:52

> [...]
> med det resultat at Mille stod med hele hovedet nede i og åd af det, og så
> er det jeg tænker om hun er endt i en forkert 'dyregruppe' ved en

Hej Marianne
Jeg har jo både katte og kaniner og jeg ved at Furby altid springer ind
i burene hvis de står åbne......jeg har bare taget det som tegn på at
hun har en hemmelig drøm om at blive staldkat og kunne sove i høet dagen
lang......hun har aldrig prøvet på at spise deres mad eller hø.
Såh.....ja, jeg tror Mille er ved at forvandle sig til en kanin......kig
godt på hendes ører......hvis de begynder at hænge sådan at de næsten
rører gulvet, så er hun blevet en vædder (men de nu også smukke )

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 17-01-05 17:06

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hej Marianne
Her i huset æde Teddy også kaninens hø hvis der stikker noget ud af buret og
hvis jeg har tabt noget mad på gulvet ryger det også ned.
Kaninen vil tilgengæld KUN have kattemad i sin aktivitetsbold. Så her er
alle kaniner og katte

Linda

Fra : JytteJ

Dato : 17-01-05 21:23

Helens står tit og mimrer med næsen, når hun snuser til min mad og jeg har
også spurgt hende, om hun mon tror hun er en kanin. Såh.... det kan være de
små misser har lidt kanin inkarnation i sig.

VH.
Jyttej

Fra : Kate

Dato : 18-01-05 17:02

> [...]

> det, og så er det jeg tænker om hun er endt i en forkert
> "dyregruppe" ved en fejltagelse og faktisk _er_ en kanin.

Hun er da bare en helt normal kat

Både Sofie og Mowgli har altid elsket når jeg købte frisk hø til Joey.
Når jeg renser bur må han pænt stå udenfor mens Mowgli og Lante
prøvesmager høet. Det samme gælder foderet, hvis buret står åbent og
der er foder i skålen så skal Mows hen og spise lidt, det gjorde Sofie
også