6 kantet kradsetræ
Fra : Sus@nne

Dato : 15-01-05 22:36

Hej
er der nogen der har en byggevejledning og evt. et til et 6 kantet
kradsetræ.. hvor der er forskudte huller indvendig hele vejen op gennem
kradsetræet, og der så ud for hvert afsnit, (indvendig hylde) er en "
hængekøje "

På forhånd tak

hilsen
Susanne

Fra : Ida

Dato : 15-01-05 23:02

--

"Sus@nne" <jensenssnabelatdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kradsetræ.. hvor der er forskudte huller indvendig hele vejen op gennem
> kradsetræet, og der så ud for hvert afsnit, (indvendig hylde) er en "

Hej Susanne

Kari Eiffert her fra listen har byggevejledning og billeder af en sekskantet
model i sit album :

http://makeashorterlink.com/?V23E62E3A

Håber jeg har kortet linket rigtigt ned og ellers er det nemt at logge på
siden og finde albummet

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-01-05 16:35

> [...]
>
> http://makeashorterlink.com/?V23E62E3A
>
> Håber jeg har kortet linket rigtigt ned og ellers er det nemt at logge på

Hej
Det er da godt at andre kan svare for mig, når jeg er lidt langsom

Kari

Fra : Ida

Dato : 17-01-05 17:17

--

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Det er da godt at andre kan svare for mig, når jeg er lidt langsom
>
> Kari

Det er mig der er hurtig med teksten Kari - håber jo, at andres projekter
kan sætte gang i mit eget..har haft sisal og stiksav liggende meget meget
længe nu *G*

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Kari Eiffert

Dato : 19-01-05 17:45

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan sætte gang i mit eget..har haft sisal og stiksav liggende meget meget

Så må du da igang Man skal bare gøre det. Og vores drøner stadig op og
ned af siderne Så det var bøvlet værd.

Kari

Fra : Kari Eiffert

Dato : 17-01-05 16:37

> [...]
> kradsetræ.. hvor der er forskudte huller indvendig hele vejen op gennem
> kradsetræet, og der så ud for hvert afsnit, (indvendig hylde) er en "

Hej

Hvis du beslutter dig for at gå igang med det klatretårn jeg har lavet. Har
jeg lige et godt råd. Brug en tykkere spånplade! Vi endte med at bruge en 12
mm og jeg synes stadig at den var lige svær nok at arbejde med. Ellers bare
spørg

Kari

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-01-05 00:15

> [...]
12
> mm og jeg synes stadig at den var lige svær nok at arbejde med. Ellers

Nu har jeg ikke læst vejledningen - eller givet mig i kast med nogle
kradse-gør-det-selv-projekter for nylig, men var det måske en idé at bruge
MDF i stedet for spånplade? Det er lidt dyrere, men meget let at skære i og
noget "fastere" end spånplader...

Mvh. Camilla

Fra : Kari Eiffert

Dato : 19-01-05 17:42

> [...]
> MDF i stedet for spånplade? Det er lidt dyrere, men meget let at skære i

Ja det kunne da være en idé. Problemet med spånplade, når man skærer en
vinkel på hjørnerne (som man jo er nødt til for at få det 6-kantet) gør det
meget porøst og svært at slå søm i. Så vi måtte bruge en forfærdelig masse
lim. Det kunne måske undgås.

Kari