Hjælp til dyrene efter flodbølgen
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-01-05 10:33

Vi kan nok alle være enige om at det var/er en forfærdelig katastrofe, og
jeg er fantastisk imponeret
over danskernes vilje til hjælpe ofrene, men da jeg nu er som jeg er, undrer
jeg mig samtidig over at ingen nævner
dyrene, både tamdyr og vilde dyr, så hvis andre nu har siddet med samme
tanker, kan jeg fortælle at WSPA
samler ind til hjælp til dyrene.
http://www.wspa.dk/showpage.asp?lPageID=207

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Alice

Dato : 08-01-05 11:01

Tusind tysind tak Marianne ................Jeg har forgæves ledt efter link
til netop dette emne. Da mine tanker bestemt osse har været ved de
firebenede

KH
Alice

Fra : Denise

Dato : 08-01-05 11:53

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> undrer jeg mig samtidig over at ingen nævner
> dyrene, både tamdyr og vilde dyr, så hvis andre nu har siddet med

Tak for info, det er jo nemt nok, man ringer bare på 90 56 56 52. Om det
direkte går til Asien eller andre lande er jeg lidt i
tvivl om, men til dyrene går det da.

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-01-05 12:38

Denise skrev
<Tak for info, det er jo nemt nok, man ringer bare på 90 56 56 52. Om det
direkte går til Asien eller andre lande er jeg lidt i tvivl om, men til
dyrene går det da.>

Jeg tror at det nummer er til generel hjælp, jeg har kopieret nedstående fra
deres hjemmeside

** 2. Du kan støtte med kr. 100 her og nu via din telefon. Du skal blot
taste 90 56 56 52. Opkaldet koster 100,- og vil blive påført din næste
telefonregning.

3. Støt via girokort. Du kan indbetale dit medlemsskab direkte på vores
girokonto, som har nummer 644-1262 eller du kan rekvirere et girokort ved at
udfylde formularen her på hjemmesiden. Hvis du ønsker at støtte katastrofen
i Asien, mærk betalingen "Katastrofen i Asien". Klik her for at komme til
formularen eller kontakte os på 33 93 72 12.**

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 08-01-05 12:51

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> men til dyrene går det da.>
>
> Jeg tror at det nummer er til generel hjælp, jeg har kopieret

Hæ, ja så fik de lidt generel hjælp, det var nemmest

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-01-05 13:21

Ja de gør så mange gode ting, så pengene skal nok blive brugt godt
alligevel. Har man netbank er det nemt at
lave en konto-overførsel til deres girokonto, så man
ikke behøver at bøvle med girokort på posthuset eller
vente på at WSPA sender et girokort.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***