Hjemmeside
Fra : Heidi B.

Dato : 07-01-05 19:43

Hej allesammen.

Jeg har lavet en hjemmesiden med kattesenge i træ.
I er meget velkommen til at gå ind og kigge og der vil løbende komme nye
ting.
Siden hedder: http://www.kattesenge.frac.dk

Og så kunne i jo også nyde min katte på http://www.cguns.frac.dk

--
Hilsen
Heidi B.

Fra : Ragna Skott

Dato : 09-01-05 10:15

Hej Heidi!
Dine kattesenge ser sjove ud, og det ser også ud til, at jeres katte kan
lide dem.
Jeg var også lige inde på din hjemmeside og opfriske historierne om alle
de
katte, du har hjulpet til et bedre liv.
Hvis alle behandlede dyr ligesom du og din familie gør, så ville verden
være
et paradis for kæledyrene!
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Heidi B.

Dato : 09-01-05 14:09

"Ragna Skott" <rahasKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katte, du har hjulpet til et bedre liv.
> Hvis alle behandlede dyr ligesom du og din familie gør, så ville verden

Hej Ragna.

Mange tak for de fine ord!!
De er anderledes mine senge, og ja mine katte er godt nok vilde med dem. Vi
har 2 stående fremme og der ligge altid katte i dem
--
Hilsen
Heidi B.