Gulvtæppe...
Fra : AEK

Dato : 05-01-05 10:31

Hejsa.

En af mine rødder har set sig glad for et bestemt stykke af tæppet i entreen

Det bliver revet løst om natten - for jeg derefter kan starte morgenen med
at se sur ud !
Indtil nu har jeg kunne lægge det ind under listen igen - MEN det er kun et
spørgsmål om tid.....

Har I et forslag til, hvad jeg evt. kan drysse / dryppe på stedet ?

Ellers kan jeg blot tilføje, at rødderne har det fint, og jeg bliver holdt i
kort snor

Ja, og Soffi får stadig ( til hendes store utilfredshed ) vasket rumpetten
til tider, når en bette afføring hænger fast i det lange pels.
Jeg troede i starten, at damen var blevet urenlig, da der flere gange lå en
lille klat ( man skal have skyld for meget i det lille hjem ).
Puha, det er hårdt at være kat her

Hilsen,
Anya , Fedeberg, Tildemusen og Banditinden Soffi .-)

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Bettina Hansen

Dato : 05-01-05 19:32

AEK wrote:
> Har I et forslag til, hvad jeg evt. kan drysse / dryppe på stedet ?

Nej men jeg har et andet forslag - det var det eneste der virkede for
mig da min ene kat fandt på at hjørnet af gulvtæppet i stuen skulle
flænses i 1000 stykker (hun løftede tæppet op og flænsede gummibagsiden)
:(

Læg et par store tunge bøger ovenpå stedet (et par bind af et leksikon
vil egne sig fint til formålet). Lad dem ligge en måneds tid og prøv så
at fjerne dem og se om ikke missen har glemt hvad det var han havde gang
i lige der ;)

Og held og lykke med det :)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : AEK

Dato : 05-01-05 19:52

"Bettina Hansen" <bettina@chin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> egne sig fint til formålet). Lad dem ligge en måneds tid og prøv så at
> fjerne dem og se om ikke missen har glemt hvad det var han havde gang i

Det kan jeg desværre ikke.
Det er ved en køkkendør, som jeg skal igennem om aftenen for at sove. Så jeg
kan ikke få det lagt på den rigtige side af døren
Og det er kun om natten, synderen hygger med det ( Lur mig, om ikke det er
frækkerten Soffi *G ).

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 05-01-05 22:47

AEK wrote:
> [...]
>
> http://oscarogtilde.webbyen.dk/
>
> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du

Hvad med en rigtig god gammeldags messingliste, som dækker hele
tæppekanten og går et stykke ind over tæppet og klemmer det fast?

Da vi boede i et hus med mange tæpper, fik kattene - naturligvis - også
fat i kanterne, men ikke der hvor de ikke var til at få fat i.

Bjarne

Fra : AEK

Dato : 06-01-05 14:26

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" skrev
> [...]
> Da vi boede i et hus med mange tæpper, fik kattene - naturligvis - også
> fat i kanterne, men ikke der hvor de ikke var til at få fat i.

Og tak for dit svar.
Jeg tøffede forbi Matas i dag, for at høre ad, om de kunne være mig
behjælpelig med et ell. andet.
Jeg har fået noget " Gå væk kat / hund ".
Jeg har sprøjtet det på det " spændende område " af tæppet, og det stinker
af - h- til ( for mig )!
Tilde synes, at det er en meget spændende duft , Soffi kan ikke helt finde
ud af, hvad hun mener om mit påfund og Oscar vil ikke i nærheden af det.
Så alt i alt er det vist mest sidstnævnte & jeg der reagerer på det....

/ Anya.