Flyvende kat
Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 01-01-05 00:25

Jeg har netop observeret, at en flok teenagerer tog en kat---stoppede en
raket op i røven på den, hvorefter at de tændte raketten. Sådan noget er
selvfølgelig dyrplageri---men det så godt nok sjovt ud, da katten fløj
afsted. Kan en kat iøvrigt overleve at flyve et par hundrede meter op mod
himlen, og efterfølgende falde ned på jorden igen? Jeg så nemlig ikke at
katten landede igen, så jeg er faktisk lidt bekymret for dens helbred....

Godt nytår.

LL

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 01:16

"Leo Lummerkrogh" <leo_lummerkrogh@hotmail.com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41d5db1a$0$18837$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> katten landede igen, så jeg er faktisk lidt bekymret for dens helbred....

Jeg håber virkelig, at dit indlæg er et udslag af syg humor og en syg trang
til at grine af folk, der har deres dyr kære.

Tina

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 13:49

"Tina" <wunjo(snabelA)webspeed.dk> wrote in message

> [...]

> trang
> til at grine af folk, der har deres dyr kære.

Ingen på usenet har sympatiseret med den dyremishandlende flok af teenagere.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-01-05 01:18

Fra pålidelig kilde har jeg netop hørt at de unge mennesker blev så
inspireret af deres held at de vil
prøve en chrysantenum-bombe i røven på dig for at se
om det virker lige så godt, da det værste der kan ske,
er at de får en bøde for at forurene området og jeg gladeligt tilbød at
betale den, bør du klemme balderne godt sammen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 01-01-05 01:25

> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

*LOL* godt brølt Marianne!!!
SÅ kan han måske lære det!!!!! *ruller ned af stolen af grin*
--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 01-01-05 02:01

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> er at de får en bøde for at forurene området og jeg gladeligt tilbød
> at betale den, bør du klemme balderne godt sammen.

Truer du mig???

Det er altså ikke mig, der har sendt en kat til himmels---jeg skrev bare
lidt om, hvad jeg har set.

LL

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-01-05 03:24

Leo Lummerkrogh skrev:

>Det er altså ikke mig, der har sendt en kat til himmels---jeg skrev bare
>lidt om, hvad jeg har set.

Ville normalt ikke svare, men hvorfor poster du indlægget i tre
grupper, hvor mindst det i mindst de to af dem er uvedkommende?

dk.edb.internet.webdesign.ris+ros,dk.fritid.dyr.kat,dk.politik.indvandring
er det postet i, hvad har det med webdesign og politik at gøre?

Iøvrigt må jeg indrømme, at jeg ikke tror på den og hvis den er,
hvorfor greb du så ikke ind?
--
Knud

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-05 07:25

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
> er det postet i, hvad har det med webdesign og politik at gøre?
>
> Iøvrigt må jeg indrømme, at jeg ikke tror på den og hvis den er,

dET behøver man ikke gøre rede for, for at rapportere en nyhed.
Som alle har lov at betvivle, men jeg tror på den.(på sandsynlighedsniveau
95%)

For at fastholde en rasende kat i dødskamp skal der være mere end to
ungdomsbandemedlemmer.
At søge at stoppe dem, betyder risiko for at man selv får en raket op i
røven
Jeg tror ikke der er bærekraft i en raket fra en dansk butik til at løfte en
kat op fra jorden.
Sætter de ild til lunten, vil katten vel fejes hen af gaden - og evt dø af
endetarmslæsionerne, langsomt og smertefuldt, hvis den ikke kan gnubbe den
udbrændte raket af sig efter rutscheturen.

Den fyldebøtte (gætter jeg) som sparkede en af vore katte ihjel på fortovet
foran vores hus, syns jeg sku fængsles en uge og desuden bødestraffes 5000
kr.
Dobbelt straf til hver af voldsbanden der pinte kat med raket, for de har
næppe handlet i affekt men med overlæg og de udviser en sadisme og
perversion, der næste gang kan gå ud over et dansk barn eller en voksen
Var det indvandrere? Uanset, tror jeg muslimbørn er bedre beskyttet, fordi
folk der kender deres kultur og sammenhold ved, at selvtægtshævn er
sandsynlig.

Fra : AEK

Dato : 01-01-05 09:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er at de får en bøde for at forurene området og jeg gladeligt tilbød at
> betale den, bør du klemme balderne godt sammen.

Jeg elsker din humor - du kan sq også lige få det skrevet ned , så man
ligger flad af grin, Mariannne .-)

/ Anya.

Fra : Lars P

Dato : 01-01-05 01:46

> [...]
> katten landede igen, så jeg er faktisk lidt bekymret for dens helbred....

IDIOT

...... mangler ord - men een fællesnævner - få dig et liv !

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 01-01-05 02:04

Lars P wrote:
> [...]
>>

> IDIOT
>
> ..... mangler ord - men een fællesnævner - få dig et liv !

Nå, jeg har skam et liv---jeg er dog mere bekymret for katten...

LL

Fra : Marlene

Dato : 01-01-05 03:20

"Leo Lummerkrogh" <leo_lummerkrogh@hotmail.com.invalid> skrev i en
meddelelse news:41d5f6db$0$13725$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Snip

> Nå, jeg har skam et liv---jeg er dog mere bekymret for katten...
>
> LL

Fint - men hvorfor gjorde du så ikke noget? Tog fat i drengene? Ringede til
politiet?

Mvh. Marlene.

Fra : Tanja Petersen

Dato : 01-01-05 12:40