Godt nytår til alle...
Fra : Charlotte A.

Dato : 30-12-04 12:21

Hey i NG´en

Længe siden, jeg har været her - og min profil på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk er vist heller ikke længere den helt
opdaterede. Det vil jeg få gjort noget ved her i de næste dage.

I mellemtiden har jeg lavet noget på min hjemmeside - og siden sidst er der
sket mangt og meget. Vi har været på udstillinger flere gange - og vi synes
det er smaddersjovt Både misser og mennesker.

Så...selv en som mig, der er startet helt, helt "forkert" - i hvert fald på
en måde, der giver slag over snuden - kan få rettet op på tingene. Helt
fantastiske opdrættere og gode venner har det krævet...og studie...læsen,
læsen, læsen - og _spørgen_ - til jeg blev helt grøn i hovedet (og så skulle
I have set dem, der fik alle spørgsmålene)

DK Meserve ønsker alle et super godt, lykkebringede og dejligt nyt år - må
det nye år byde på de ting, vi ønsker os og drømmer om.

Jeg vil glæde mig til at være lidt mere aktiv på listen i 2005.

--

De bedste hilsener
Charlotte A

=^..^=

www.Meserve.dk
MaineCoon@Meserve.dk

Fra : N/A

Dato : 30-12-04 14:10

Fra : Charlotte A.

Dato : 30-12-04 14:10

Hej Linda

"Linda Hedegaard Jensen" skrev i en meddelelse
Snip > Hold da helt op hvor nogle flotte misser du har.

Tusind tak...nu er der billeder i albummene

--
De bedste hilsener
Charlotte Askjær

=^..^=