vildkat.dk
Fra : Inge

Dato : 23-12-04 23:26

Hej i gruppen
Hvad er der sket med www.vildkat.dk? Det er da en underlig lam side der
kommer frem i øjeblikket. Jeg savner at kunne kigge ind på de dejlige katte
der er der. Jeg må desværre kun ha' en kat, og det har jeg så, men kan da
godt drømme om en selskabskat til min pusser.
mvh
Inge

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 23:37

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er der. Jeg må desværre kun ha' en kat, og det har jeg så, men kan da
> godt drømme om en selskabskat til min pusser.

Der er problemer med siden. Ejeren af sitet prøver at finde ud af hvad der
er galt.

Tina

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 28-12-04 14:01

Tina wrote:
> [...]
>
> katte

> Der er problemer med siden. Ejeren af sitet prøver at finde ud af hvad der

Stadig ikke noget nyt?
Nu har det stået på så længe, at Google også viser den kedelige
udenlandske debatside.
Når sådan en side går ned, ser man først hvor meget den mangler.

vh

Bjarne