Vedr. mandsoptællingen
Fra : Denise

Dato : 22-12-04 14:15

Hold da op, allerede 19 indenfor en time, hvad skal det ikke blive til.
Havde nok på fornemmelsen at vi var mange herinde.
NB! Ideen er nu ikke min, men noget vi lavede i en anden gruppe forrige år.
Jeg tror vi var næsten 300 personer.
Den er jo nok svær at slå, men lad os bare prøve

--
Hilsen Denise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-12-04 20:18

> Hold da op, allerede 19 indenfor en time, hvad skal det ikke blive til.

Ja, du kan jo prøve at tælle dem nu
....troede slet ikke vi var så mange

Hilsen Nina

Fra : Denise

Dato : 22-12-04 20:48

Nina, Tender Tribes wrote:

> Ja, du kan jo prøve at tælle dem nu
> ...troede slet ikke vi var så mange

Jeg havde lidt anelser. Og så ved jeg vi mangler mange af de gamle endnu,
og alle lurkere, bare kom ud af busken, det er jo bare for sjovt Vi kan
jo tælle op i starten af januar og se hvormange vi egentlig er.
Det er da dejligt at "se" nogle igen, som man troede var døde, nåh nej altså
ikke bogstaveligt. Og det er også hyggeligt med alle de nye navne, der bare
læser i gruppen, og så giver sig tilkende i dag, rigtigt, rigtigt hyggeligt

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 20:38

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Jeg havde lidt anelser.

Ja, jeg kunne også forestille mig at der er mange som bare læser lidt
med. Jeg har selv grupper jeg kun kigger i, grupper som jeg indimellem
skriver i og så enkelte som denne som jeg skriver i helt regelmæssigt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-12-04 16:18

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> [...]
> år.
> Jeg tror vi var næsten 300 personer.
> Den er jo nok svær at slå, men lad os bare prøve

og så rundede den 125

Nina

Fra : Denise

Dato : 27-12-04 18:27

Nina, Tender Tribes wrote:
> og så rundede den 125

Ja, vi er nogle stykker herinde, det er rigtigt dejligt med alle de gode
ønsker fra nær og fjern
Men lad os se om der ikke er nogle der er på ferie mellem jul og nytår, som
kommer på senere.
Men så må vi bare håbe de ikke er i Asien, har selv en kollega der er i
Thailand

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 04-01-05 10:09

Hej Gruppe
Har lige set at vi var 132 der ønskede god jul og godt nytår. Det kan da
næsten ikke undgå at blive et godt år, men så mange gode ønsker
Det synes jeg var godt gået

--
Hilsen Denise