U Got Mail og andre lyde...
Fra : Lars Klingenberg

Dato : 23-05-01 01:47

Hi,
For nogle måneder siden var der i et indlæg i denne NG en henvisning til en
hjemmeside, hvor man kunne hente små lydfiler, fx. til mail notification.
Jeg fik desværre aldrig bookmark'et siden, så hvis nogen kan hjælpe med en
URL...
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Henrik Lemvig

Dato : 23-05-01 13:57

On Wed, 23 May 2001 02:47:11 +0200, "Lars Klingenberg"
<lklingenberg@ifi.ku.dk> wrote:

>Jeg fik desværre aldrig bookmark'et siden, så hvis nogen kan hjælpe med en
>URL...

Jeg har ikke set tråden, du henviser til, men du kan da prøve:
http://gman.simplenet.com/email/

Google gav iøvrigt 26.700 resultater på strengen 'you've got mail
sounds download' så du burde kunne finde en god site derude...

-----
Med venlig hilsen

Henrik Lemvig

Fra : Madsen

Dato : 26-05-01 02:06

"Lars Klingenberg" <lklingenberg@ifi.ku.dk> skrev:

> [...]
> Jeg fik desværre aldrig bookmark'et siden, så hvis nogen kan hjælpe med en

Her er en del gode, efter min mening:

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : ASKF

Dato : 28-05-01 08:37

Lars Klingenberg ytrede sig i <9ef1a8$a0u$1@news.inet.tele.dk> med
dette:

> [...]
>Jeg fik desværre aldrig bookmark'et siden, så hvis nogen kan hjælpe med en

Her er en top50 liste til sites med div. waw filer:
http://www.top50wavsites.com/top50/index.html

Bibliotekar D.B./Stud. Sci. Bibl.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen