vinteropbevaring
Fra : Kjeld Krogh

Dato : 05-02-05 22:59

Hej gruppe.
Lige en forspørgelse er der nogen der kender prisen for opbevartning af
campingvogn indendørs i en fabrikshal men fast gulv og daglig tilsynd Hvad
vil en realistisk pris være på enten dagsleje, ugeleje, månedes eller
sæsonleje ?

Mvh Kjeld
ps bygningen befinder sig i nordsjælland Frederiksværk

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-02-05 23:44

Kjeld Krogh wrote:
> [...]
> månedes eller sæsonleje ?
>
> Mvh Kjeld
> ps bygningen befinder sig i nordsjælland Frederiksværk

Hej Kjeld

Her er et link til en database over opbevaringspladser
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=opbevaring som det
er gratis at blive optaget på så det var måske en ide.

Der ert jo stadig nogle der ikke tror at vognene er beregnet til at
blive brugt.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 06-02-05 09:08

"Kjeld Krogh" <kbkrogh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sæsonleje ?
>
> Mvh Kjeld
> ps bygningen befinder sig i nordsjælland Frederiksværk

Vi har betalt 500,- kr. pr måned for en tilsvarende opbevaring - hvor vi
ikke kunne komme og hente vognen om vinteren. Den blev sat ind og kørt ud,
når det passede i helheden.

Dyrt - måske. Men der skal jo også være lidt til fatter. :) - elelrs er der
jo ingen grund til at have ulejligheden -. vel ?

/Flemming

Fra : LS

Dato : 06-02-05 10:47

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har betalt 500,- kr. pr måned for en tilsvarende opbevaring - hvor vi
> ikke kunne komme og hente vognen om vinteren. Den blev sat ind og kørt ud,
> når det passede i helheden.

Til 500 kr om måneden ville jeg da stille den ud på en campingplads. Så
kunne man da bruge den en gang imellem. Men det er jo individuelt hvad man
vælger.

Jeg vil mene 1000 kr for en vinter. Det har jeg tidligere betalt indendørs
og meget mere skal det ikke koste.

Fra : Sten Bo

Dato : 06-02-05 11:30

> [...]
> sæsonleje ?
>
> Mvh Kjeld
> ps bygningen befinder sig i nordsjælland Frederiksværk

Her fra Helsingør. Vi betaler kr. 100 md. for en 8-10 x 3.5 m.(?) lille
lastbilgarage uden port hos en x vognmand. Vi må meget gerne hjælpe med at
sætte port i hvis vi vil ha det, men afstår.
Der er, hvis vi syntes, plads til hylder, skabe, og anden aflåst
pbevaring - og god lofthøjde hvis der skal noget op og hænge. Man passer en
smule på tingene, det er jo inde i deres gård - og der er fin tilkørsel og
oplyst, samt værksted med strøm og værktøj i samme bygning.

De er gamle campister og prøver at drikke os på pelsen hver gang vi ses.
_Meget_ hyggelige.

hilsen

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 06-02-05 11:55

Jeg betaler kr. 500,00 for en hel vinter i en lade på et nedlagt landbrug,
gulvet er beton og det bliver luftet ud med gennemtræk flere gange i løbet
af vinteren.

Fra : phk

Dato : 06-02-05 14:11

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg betaler kr. 500,00 for en hel vinter i en lade på et nedlagt landbrug,
> gulvet er beton og det bliver luftet ud med gennemtræk flere gange i løbet
> af vinteren.

Jeg betaler 1.300 om året for plads i låst maskinhus. Der er fast gulv. Man
kan hente efter aftale.

Der er ikke plads til flere (og det er iøvrigt ikke i Esbjerg-området :))

--
Per, Esbjerg

Fra : John

Dato : 06-02-05 23:51

> [...]
> gulvet er beton og det bliver luftet ud med gennemtræk flere gange i løbet

Og jeg giver 600 for hele vinteren i en maskinhal ved en landmand, som
(heller) ikke længere er landmand, men han bor der og kigger til vognene. Vi
kan i hente den når/hvis vi vil.
Mht. til udluftning ved jeg ikke rigtigt. Men den 8. januar blev der i hvert
fald luftet ud.... Der tog orkanen både port og tag, men heldigvis skete der
ikke noget med vognene....

Og så er det jo man kommer til at tænke på om forsikringen mon havde dækket,
hvis taget var landet oveni vognen?

Vh. John

Fra : LS

Dato : 07-02-05 00:17

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og så er det jo man kommer til at tænke på om forsikringen mon havde
> dækket, hvis taget var landet oveni vognen?

Ja, sandsynligvis hvis du har kasko på vognen.

Fra : Jens

Dato : 06-02-05 16:42

> [...]
> sæsonleje ?
>
> Mvh Kjeld
> ps bygningen befinder sig i nordsjælland Frederiksværk

800 kr for en vinter i lukket hal med fast gulv og god ventilation. Kan kun
afhente om lørdagen fra lige før påske.

Jens

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 13-02-05 15:52

Hej Kjeld

Min vogn holder i Marbjerg ved Hedehusene.
Jeg betaler 1500 , - for hele vintersæsonen.Ejer har udleveret en nøgle ,så
vi kan hente og bringe som vi vil.
Det er en ny maskinhal med stål tag og stål sider , med stabil
stenbelægning.
Men prøv at henvende dig til din nærmeste campingvogns forhandler , de vil
måske have en folder hængende med dine oplysninger - Derved får du primært
lokale folk i området og kendskab til din kundekreds.
Vær venligst opmærksom på at de vogne du opbevarer skal være kaskoforsikret
, og husk at fraskrive dig ansvaret for skader som opstår uden din viden !
(Andre der bruger opbevaring - ikke alle er lige ærlige ......)

Vurder din udlejning af plads(pris) i forhold til :
Beliggenhed , områdets antal af campingpladser/forhandlere, kvaliteten af
din udlejningsplads , om det er udendørs / indendørs , tilgængelighed (hele
tiden,uden indblanding,nøgler?,m.m.)

Held og lykke
Kim