Bytte hus/ leilighet i ferien? Oslo - Danm~
Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 31-01-05 15:23

Hei

Vi er en familie på fire som lurer på om det er en familie i Danmark
som kunne tenke seg å bytte hus/leilighet til sommeren i 2 uker.
Vår leilighet ligger i Oslo og er på 112 m2
Den ligger meget sentralt med korte avstander til hva det måtte være i
Oslo. Meget gode kolektivtilbud i umiddelbar nærhet.
12min med buss til Karl Johansgate.
God standard med stor balkong.

Send en mail med opplysninger om ditt hus/leilighet om du er
interessert.

Gjerne Sjælland[København] eller (Fyn......) Bornholm?..........
---------------------------------
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 31-01-05 17:00

"ePsen aNdreassen" <me@no.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 12min med buss til Karl Johansgate.
> God standard med stor balkong.
>
> Send en mail med opplysninger om ditt hus/leilighet om du er

Hm......med en stor norsk slægt som baggrund synes jeg ellers at det er
forholdsvis nemt at læse og forstå både dansk og norsk.

Men et eller andet må være gået galt den anden vej. Hvordan synes du at dit
indlæg lige passer ind i en campinggruppe ??

Det skal du nok ikke forvente at få svar på.

/Flemming U

Fra : phk

Dato : 31-01-05 18:56

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Men et eller andet må være gået galt den anden vej. Hvordan synes du at
> dit
> indlæg lige passer ind i en campinggruppe ??

Det er nok fordi det ville være grej at bytte med en campingvogn :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 31-01-05 19:05

> Det er nok fordi det ville være grej at bytte med en campingvogn :)

Jamen det er da ikke umuligt - men så er det da tosset at skrive således i
indlægget

KLIP
"Vår leilighet ligger i Oslo og er på 112 m2"..............
KLIP
"Send en mail med opplysninger om ditt hus/leilighet om du er
interessert."

- eller ligger der en speciel norsk forståelse bag :))

/Flemming U

Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 01-02-05 13:20

Hei

Jeg var litt usikker på hvilke grupper jeg skulle poste den i. men
tenkte at en campinggruppe ihvertfall er interessert i ferie og
reiser... Om noen har en webadresse som omhandler type bytting jeg har
i posten min, er jeg glad for tips.

Mvh. Espen

On Mon, 31 Jan 2005 19:05:04 +0100, "Flemming Udbjørg"
<flemming@udbjorg.dk> wrote:

> [...]
>interessert."
>
>- eller ligger der en speciel norsk forståelse bag :))

---------------------------------
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-02-05 12:58

ePsen aNdreassen wrote:
> [...]
> tenkte at en campinggruppe ihvertfall er interessert i ferie og
> reiser... Om noen har en webadresse som omhandler type bytting jeg har

Hei ePsen

Dette kunne moske være noget http://www.intervac.dk/

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 02-02-05 14:54

Hvorfor poste i riktig gruppe når jeg får all den hjelp jeg kan håpe
på i denne gruppen..? Hjertelig tusen takk. Kjempeflott :)

Espen

Fra : T. Hartung

Dato : 01-02-05 20:45

> [...]
> tenkte at en campinggruppe ihvertfall er interessert i ferie og
> reiser... Om noen har en webadresse som omhandler type bytting jeg har

Hej Espen

- en skam du skal møde Danmark med et surt opstød men der sidder åbentbart
nogle som desværre ikke kan få tiden til at gå med andet - og et alternativ
kan der heller ikke henvises til men prøve evt. dk.fritid.rejse - tror ikke
du får noget smidt i hovedet der .....

- held og lykke ))))
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : ePsen aNdreassen

Dato : 02-02-05 14:55

Noen litt "krasse" meldinger ødelegge ikke mitt syn på Danmark og
dansker :) Hjertlig takk for hjelpen.

Espen

> [...]
>kan der heller ikke henvises til men prøve evt. dk.fritid.rejse - tror ikke

---------------------------------
ePsen aNdreassen
espo(at)bredband(dot)no

Fra : phk

Dato : 02-02-05 14:31

> "Send en mail med opplysninger om ditt hus/leilighet om du er
> interessert."
>
> - eller ligger der en speciel norsk forståelse bag :))

En husvogn må være en campingvogn ;)

--
Per, Esbjerg