Camping i italien
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 29-01-05 23:55

Hej NG

UNION LIDO

Jeg syntes ikke jeg kan bestille plads på standpladser når man er på deres
Web, for jeg kan ikke se hvor jeg kan vælge om det skal være en A eller B
plads, eller gør jeg noget forkert

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : phk

Dato : 30-01-05 10:37

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Web, for jeg kan ikke se hvor jeg kan vælge om det skal være en A eller B

Der er altid pladser dernede, det skulle mig bekendt derfor ikke være
nødvendigt at bestille ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Mulle

Dato : 30-01-05 12:20

Hejsa
Kør roligt der til uden at bestille plads, det er så stor en
campingplads at du nemt bliver væk for dig selv

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 30-01-05 23:35

Hej

Ok det prøver jeg så

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Mulle

Dato : 31-01-05 19:15

Hejsa igen

Hvis det skulle misse med lidoen, jamen så er der da marina di venezia
lidt længere ude , det er den vi bruger fordi det er billiger end
lidoen, og der må ungerne også cykle på alle gader undtagen deres gå-
gade, der skulle mig bekendt være en del regler på lidoen , kun noget
jeg har hørt, og er man til byen ligger lidoen også bedre, bla. er der
en stor campingbutik lige over for campingpladsen, med alt hvad
hjertet kan begærer af udstyr, håber at I må få en god tur, vi kører
selv der ned uge 27 - 28
Mvh Mulle

On Sun, 30 Jan 2005 23:34:48 +0100, "Ewan Pedersen"

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 31-01-05 22:44

Hej Mulle

Jeg har også sendt bud efter papir på Marina de Venezia.
Det er også to store campingpladser de to. Vi tager der ned i uge 28 - 29 -
30

Det lyder spændende så jeg begynder helt at glæde mig til ferien.