Pladser ved gardaøen søges
Fra : Kim

Dato : 22-01-05 13:38

Søger nogle pladser ved Gardasøen i en topkvalitet, hvor der er noget for
lidt store børn. Svimmingpool,underholdning for voksne og børn og ikke
mindst nogle gode indkøbsmuligheder
på og uden for pladsen. Nogen der har et bud hvor en sådan plads ligger ved
gardasøen.
Regner med at turen går der ned til sommer.
mvh. familie Jensen

Fra : eskild45

Dato : 23-01-05 19:49

Hej Kim

Vi har brugt denne plads 3 gange, http://www.laquercia.it/ og den har alt
det du efterspørger.
Den er også dyr, vi gav 56 euro pr døgn i 2004.

Shopping mulighederne på pladsen er dog meget dyrere end de centre der
ligger i området.

Hilsen

Benny

Fra : Torben R

Dato : 25-01-05 12:43

Eller Piana Di Clodia (tæt på Lazise by) /
http://www.pianidiclodia.it/splash.html

Også en dyr plads - 4 stjerner.

--
Torben R

Fra : Kim

Dato : 29-01-05 17:20

Tror vi har fundet den pladsen vi vil besøge til sommer. Det bliver måske
Bella Italia
Så hvis der er nogen der har kendskab til denne plads, må i meget gerne
skrive et par ord om den.

mvh. Kim

Fra : Jens

Dato : 29-01-05 18:59

> [...]
> Bella Italia
> Så hvis der er nogen der har kendskab til denne plads, må i meget gerne

To ord der lige falder mig ind er: STOR og DYR, men dette er jo relativt.
Jeg plejer at ligge ved en af de mindre der ligger mellem Bardolino og
Garda, men her skal man selv sørge for underholdningen osv osv.

Mvh
Jens