dillerdaller af et campingpas ???
Fra : jhm

Dato : 16-01-05 10:02

Jeg har modtaget et eller andet dillerdaller plast klistermærke fra DCU,
hva' skal jeg med det og hvor skal jeg klister det på henne....
måske skulle jeg bare ringe til FDM og bestille mig et campingpas, det ved
jeg da det virker og at de accepterer i udlandet.
Måske er fidusen ved at være "løbet" fra DCU /vh Jan

Fra : P.Christensen

Dato : 16-01-05 10:35

"jhm" <jhm@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg da det virker og at de accepterer i udlandet.
> Måske er fidusen ved at være "løbet" fra DCU /vh Jan

Hej
Prøv dog at læse din post fra DCU!
I brevet står der hvad du skal bruge det til og prøv så lige at læse det
hele så ser du også hvor det kan bruges.

Og nej, jeg har ikke interesser i DCU, men jeg læser min post inden jefg
"øffer" op.
--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.

Fra : kbe

Dato : 16-01-05 10:40

Hej Jan
Læs lige på DCU´s hjemmeside eller i det sidste nr. af Camping og Fritid,
der er det hele beskrevet.
mvh
kjeld

Fra : HH

Dato : 16-01-05 13:35

Du behøver ikke ringe til nogen andre organisationer.
Du kan gratis få et internationalt campingpas fra DCU, hvis du skal bruge
det.

God søndag.

Fra : Hans Tyrrell

Dato : 16-01-05 13:55

Øhhh, gratis??? da ikke før du har betalt kontingentet.
Og så vil jeg nu ikke kalde det "gratis" mere.
Hilsen Hans Tyrrel

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 16-01-05 14:48

Ja nu ligner det brok for brokkens skyld.
I det brev jeg fik fra DCU var der da forklarer for små negerdrenge, hvordan
man gør.

Peter Hansen
www.billedmaler.dk

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 16-01-05 17:22

jhm wrote:
> [...]
> det ved jeg da det virker og at de accepterer i udlandet.
> Måske er fidusen ved at være "løbet" fra DCU /vh Jan

Det er da forklaret tydeligt på det "dillerdaller" du har fået, og enda
med billeder.
Ebbe.

Fra : jhm

Dato : 16-01-05 22:11

Hæ..... jeg kendte jo de "kloges" ord i forvejen, i den verden jeg lever,
findes der ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar
tænk lidt over det...... når i brokker jer over nogen der ikke er så "kloge"
som jer

Fra : P.Christensen

Dato : 17-01-05 19:36

..
> [...]
> findes der ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar
> tænk lidt over det...... når i brokker jer over nogen der ikke er så

Her behøves ikke ironi, men nogle personer læser bare ikke deres post før de
brokker sig!!
Står svarene på dine spørgsmål ikke i brevet?

Palle