HP Ipaq navigator rz 1700
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 15-01-05 15:58

Hej Alle

Jeg har lige været ude at købe sådan en.
Så kommer jeg hjem og pakker den ud, så står der at man først skal lade den
op. og det kan tage op til fire timer. Da jeg sætter den til at lade tænder
skærmen, man jeg kan ikke se at lade indikatoren blinker for at den lader.

Nu har jeg så instaleret programmet, man den kan ikke komme i kontakt med
HP, men der står at com1, com2, og USB er iorden. men den kan ikke aktiverer
enheden.

Er dernogen der har et bud på hvad jeg skal gøre

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Gismo

Dato : 15-01-05 16:25

Ewan Pedersen wrote:

> Er dernogen der har et bud på hvad jeg skal gøre

Prøv i den rigtige gruppe, som er...

dk.teknik.satellit.navigation

Gismo

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 15-01-05 17:07

Ok! tak for det

--
MVH/Ewan

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 4WD
Knaus Euro Star Style 551 TF

Fra : Jørgen L.

Dato : 15-01-05 16:08

> Er dernogen der har et bud på hvad jeg skal gøre

Hej Ewan.

Spørg i news:dk.teknik.satellit.navigation
de ved meget mere om emnet

Hilsen Jørgen