union lido
Fra : Lars H. Jørgensen

Dato : 15-01-05 10:30

Hejsa

Jeg har læst et sted at der årlig er 5500 danskere på denne skønne
plads i Italien.
Derfor, er der andre her i gruppen der skal derned i år??

Jeg har også læst at der skulle være kommet et nyt poolområde med
sandlagune, et af de første anlæg i europa.
Er der nogen der kender til det.

Vi startede for 2 år siden med campinglivet og startede "desværre2 på
union lido, nu er det et dilemma, da alle selskaber siger vi er
startet med en af de bedste pladser, og vi vil have svært ved at finde
andre ligeså gode pladser, hvad siger i andre union fans til det??

mvh
Lars

Fra : Søren S. Pedersen

Dato : 15-01-05 15:00

Hej Lars

Vi har de sidste to år været på Union Lido og et enkelt år på Casavio. I år
går turen til Frankrig. Vi syntes ligesom, at
vi trænger til at se noget andet også selvom de jo har fået et nyt
poolområde. Der er masser af lækre campingpladser
andre steder i Europa, hvor der desuden er en masse seværdigheder tæt ved.
På Union Lido er der kun Venedig ellers er det jo
kun badeferie.
Prøv at se på dette link.
http://www.yellohvillage.com/camping_village/portail/index.php3?langue=da
Mon ikke I kan finde en plads der dækker jeres behov.
Vi skal bo på denne plads
http://www.yellohvillage.com/yelloh/YV14/index.php3?langue=da
Vi har bestilt ferien igennem Eurocamp.
God ferie.