For sat** hvor jeg glæder mig.
Fra : Per H

Dato : 09-01-05 19:26

Var lige et kig rundt på diverse camping -hjemmesider, i dk.

det trækker alså at se de sommerfoto.

Ihh hvor jeg dog glæder mig til vinteren er overstået, og vi kan komme
ud igen i vores nyrep, vogn.

skal nok lige huske at bestille mit pas.

Er der en der kender en god plads, hvor der er plads til telte
(mange)

ik fordi jeg skal ligge i telt, det jeg jeg for stivbenet til.
men teltcamping, er "rigtig" camping. og der vil jeg gerne være.

se lyst på det, dagen er blevet markant længere.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Steen Larsen

Dato : 09-01-05 19:33

Per H wrote:
> Var lige et kig rundt på diverse camping -hjemmesider, i dk.
>
> det trækker alså at se de sommerfoto.
>

> Ihh hvor jeg dog glæder mig til vinteren er overstået, og vi kan komme
> ud igen i vores nyrep, vogn.

Hvorfor dog vente til vinteren er overstået når den bare står og venter
på at blive oplevet.

Skal afsted igen næste week-end som en forsmag på vinterferien på det
norske højfjeld. :)

P.S. God vinter, håber der snart kommer noget vinter.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Per H

Dato : 09-01-05 21:31

On Sun, 9 Jan 2005 19:33:21 +0100, "Steen Larsen"
<dsl175340@vip.cybercity.dk> skrev:

> [...]

>norske højfjeld. :)
>
>P.S. God vinter, håber der snart kommer noget vinter.

Ja flot er det nordpå. når der er masser af sne, meen jeg fortrækker
varmen. gode gåture i naturen og en drink ved poolen.

sidste år blev vi jo snydt.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 09-01-05 22:12

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men teltcamping, er "rigtig" camping. og der vil jeg gerne være.
>
> se lyst på det, dagen er blevet markant længere.

Dagens længde her i HG - 23.12 7t12min og i dag 9.1 7t34min
http://www.campingferie.dk/link.asp?link=http://www.nakskov-gym.dk/almadk/almadk.aspx

Jeg havde vognen hjemme i week-enden og pillede lidt.
Altså Per. Det med det stivbenede og telt, du kan da bare bytte din vogn til
en CC med kingzise seng - jeg tror endda, at du kan få lavet en helt
personlig springmadras. Og vil du ud i påsken kan du bare lægge et par OBH
el varmetæpper i sengene - kan man ha varme i sæderne i bilen, hvorfor ikke
på camping.

Man sover fantastisk i et bomuldstelt.

Hilsen Sten Bo

www.cc-club.dk

Fra : Per H

Dato : 09-01-05 22:27

On Sun, 9 Jan 2005 22:12:28 +0100, "Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk>
skrev:

> [...]
>el varmetæpper i sengene - kan man ha varme i sæderne i bilen, hvorfor ikke

Ja det gør man faktisk. jeg har selv haft en camplet. apolle hed den
vist.

pris 32000. et par år after fik jeg 16000 for den. stort tab.
dumt køb, men vi havde mange gode ture med den.

men den er nem at køre med.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 09-01-05 23:16

> pris 32000. et par år after fik jeg 16000 for den. stort tab.
> dumt køb, men vi havde mange gode ture med den.
>
> men den er nem at køre med.

Det kan vel ikke være dumt hvis i havde mange gode ture?? uanset. Men
det har måske været inden camping kom i vælten igen.

Men så galt er det vist ikke mere - der plejer at være run på 1-2-3 års CC
der lige har afskrevet det gale, men stadig er som nye. I de seneste forår
har der faktisk været mangel på nye brugte - så folk satte købs annoncer ind
og ringede til os fordi ferien _skulle_ på plads. Vi har jo set det samme
her i gr. med folk der i panik vil leje CV. Hvor Hvor?

Jeg plejer at sige, at folk mentalt skal afskrive over 10-15 år - og det
der derefter indbringes er godt. Første år er værst, og så går stille og
roligt.
Man skal vel sammenligne afskrivningen med ugeprisen for leje af
stand-telte, hytter osv.- Al ferie er penge op af lommen.

En godt passet vogn er altid penge værd uanset alderen. Sidste år så jeg en
flot 74 CC hos en forhandler der forlangte 4700- og den var væk 2 uger
efter. Men forhandlerne gir næsten altid lav indbytningspris og nogle
opfordrer ligefrem til at man sælger i den blå eller lignende. Clubben har
også et forum med køb salg og bytte. Omvendt forventer man vel ikke at gi
fuld pris for "brugt" - og en rimelig pris glæder selvfølgelig en anden
familie der kommer ud at rulle.

Men den ny CC er _meget_ anderledes end det "der var engang". Nok et kik
værd på messerne.

Hilsen Sten Bo