AMME-SERVICE
Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 22-05-01 16:16

Jeg har lige læst om følgende i "Retriever-bladet", og mener, det er værd at
"skrive hjem om" :
Dansk Retriever Klub har på hjemmesiden http://www.dansk-retriever-klub.dk
oprettet en "Amme-service" , hvor man dels kan tilbyde sin hjælp til
betrængte opdrættere, dels indhente hjælp, hvis man kommer i en situation,
hvor man får brug for en amme-tæve.
Hjælp med at gøre siden aktiv, og udbred kendskabet til "Ammeservice" så det
bliver et brugbart servicetilbud til ALLE opdrættere i hele Danmark.
Bemærk: Det er ikke kun et tilbud til retrieverejere.

Anne Mette Mørup

Fra : x Vuf x

Dato : 22-05-01 16:49

Tue, 22 May 2001 17:15:36 +0200, Anne Mette Mørup wrote:

> [...]
>bliver et brugbart servicetilbud til ALLE opdrættere i hele Danmark.
>Bemærk: Det er ikke kun et tilbud til retrieverejere.

For en gangs skyld en rigtig god idé,
som jeg længe har efterlyst!
Man kunne jo komme i bekneb.

--