Mac, der kan det hele ?!
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-05-01 10:58

Hej

Jeg har en 9500/200 stående samt en del perifert udstyr, som alt sammen
skal sælges. Imidlertid vil jeg gerne teste om tingene virker inden de
bliver sat til salg. Det har jeg det bedst med.

Der er en del ekstra drev blandt andet et SyQuest 270 MB drev samt nogle
d2 HD, hvor disken kan trækkes ud.

Hvis jeg nu installerer Mac OS 9.1 US på 9500, kan jeg så forvente at de
respektive drivere automatisk installeres ? Lige nu ligger der en
skønsom blanding af en dansk 8.6 og noget internationalt 8.6 samt 117
forskellige programmer og så videre.

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 22-05-01 11:32

> [...]
> respektive drivere automatisk installeres ? Lige nu ligger der en
> skønsom blanding af en dansk 8.6 og noget internationalt 8.6 samt 117

Rettelse - det er en 9600/200.

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 22-05-01 16:47

In article <1ett518.fjo88is9uvhsN%jesper@gylling.net>, Jesper Haaber
Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> [...]
> skal sælges. Imidlertid vil jeg gerne teste om tingene virker inden de
> bliver sat til salg. Det har jeg det bedst med.

God idé

> [...]
> respektive drivere automatisk installeres ? Lige nu ligger der en
> skønsom blanding af en dansk 8.6 og noget internationalt 8.6 samt 117

Mht. d2 HD'en, så skulle den gerne dukke op, når maskinen er bootet,
forudsat at den Mac-formateret. Syquest'en bliver vist også automatisk
mountet, hvis der sidder en disk i, når du starter maskinen. Ellers
kræves en udvidelse, hvis du vil kunne skubbe diske ud og mounte nye,
uden at genstarte.

Var det ikke denne maskine, som du skulle bruge til at lære Mac'en at
kende? Det blev der måske ikke noget af?

--
René