iBook leveringstid, suk!
Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-01-05 20:28

Hvor længe mon jeg skal vente på en iBook BTO?

Jeg har nu ventet to måneder. Idag rykkede jeg for den hos min
forhandler, og fik oplyst at der ingen dato er pt., men at de kunne
medgive mig en ekstern blåtandsdims sammen med en almindeligt bestykket
maskine, straks.

Hos Applestore angiver de en leveringstid på 4 dage for min
konfiguration, med transport bliver det vel tre uger.

Flemming Rubini

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 27-01-05 21:37

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> [...]
>
> Hos Applestore angiver de en leveringstid på 4 dage for min
> konfiguration, med transport bliver det vel tre uger.

Af skade bliver man klog. Hvad er det for en forhandler?

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-01-05 01:40

> Af skade bliver man klog. Hvad er det for en forhandler?

Officeline på Åboulevarden i København.

Men, spørgsmålet er hvor flaskehalsen er. Jeg har personligt svært ved
at tro på at det er hos forhandleren.

Flemming Rubini

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-05 22:04

In article <1gr1xtu.50fil8prxrxoN%flemming@rubini.invalid>, Flemming Rubini wrote:
> [...]
>
> Hos Applestore angiver de en leveringstid på 4 dage for min
> konfiguration, med transport bliver det vel tre uger.

Køb hos AppleStore. De har vel ikke bestilt hos Apple endnu.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-01-05 01:40

Povl H. Pedersen <povlhp@home.terminal.dk> wrote:

> Køb hos AppleStore. De har vel ikke bestilt hos Apple endnu.

Ja, jeg kunne jo spørge dem hvornår de rent faktisk har bestilt den.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-01-05 15:43

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Ja, jeg kunne jo spørge dem hvornår de rent faktisk har bestilt den.

Officeline oplyser at den er bestilt d. 27.11 (lørdag); da var jeg i
butikken. Men jeg ved at ordren ikke gik videre til Apple den dag.

Flemming Rubini

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 28-01-05 16:01

On 2005-01-28 15:42:44 +0100, flemming@rubini.invalid (Flemming Rubini) said:

> Officeline oplyser at den er bestilt d. 27.11 (lørdag); da var jeg i
> butikken. Men jeg ved at ordren ikke gik videre til Apple den dag.

Hmm... du bør nok følge op på det. Jeg bestilte fx. min iBook 12" med
BT og 60 GB harddisk ved Apple Store d. 06.11.04 og modtog den d.
18.11.04. Dvs. 3-4 dage til at bygge + 8-9 dage til levering. Jeg kan
ikke forestille mig at iBook'en er en mangelvare ligesom Mac mini...?

mvh Jesper

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-01-05 19:05

Jesper Møller-Fink <jmfink_nospam@mac.com> wrote:

> [...]
> 18.11.04. Dvs. 3-4 dage til at bygge + 8-9 dage til levering. Jeg kan
> ikke forestille mig at iBook'en er en mangelvare ligesom Mac mini...?

Tak for oplysningen. Men det viser med al tydelighed at detailleddet
lider under manglende leverancer fra Apple.

Flemming Rubini