Skype version 0.15.0.4
Fra : Bendt Lynge

Dato : 27-01-05 15:14

Så er Skype for Mac OS X ude i en version 0.15.0.4.

http://www.skype.com/products/skype/macosx/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-05 16:57

In article <ctasvv$9bv$1@news.cybercity.dk>, Bendt Lynge wrote:
> Så er Skype for Mac OS X ude i en version 0.15.0.4.
>
> http://www.skype.com/products/skype/macosx/

Supporterer den snart standardprotokollen SIP ? Eller er det
stadig et lukket system der er uinteressant ?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-01-05 17:39

On Thu, 27 Jan 2005 15:57:23 +0000, Povl H. Pedersen wrote:

> Supporterer den snart standardprotokollen SIP ? Eller er det stadig et
> lukket system der er uinteressant ?

Om SIP er lukket og uinteressant eller hvordan mener du?

Skype virker - på alle platforme (Mac, Windows, Linux) så det er jo kun
kanon.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-01-05 22:09

In article <pan.2005.01.27.16.38.48.325577@for.contactinfo>, Martin Johansen [6000] wrote:

> Om SIP er lukket og uinteressant eller hvordan mener du?
>
> Skype virker - på alle platforme (Mac, Windows, Linux) så det er jo kun
> kanon.

Der er ikke stand-alone adaptere endnu. Alle de skype telefoner etc
man kan købe virker kun gennem computeren. Jeg bruger mine gamle
telefoner og installation med en adapter så det virker.

Hvis Skype ikke kan bruges til at oprette numre hos diverse
SIP udbydere i diverse lande og ringe gratis her, så er det for
mig ikke noget værd. Har en Musimi konto + en SipPhone konto.