windows media player
Fra : thohei

Dato : 11-01-05 21:48

Hvorfor mon jeg ikke kan se video fra TV2.
Når man klikker åbner den i windows media player, men med besked om
at: cannot open the file. Verify that the path and the filename are
correct and try again.
Og det er naturligvis lige meget hvilken browser jeg bruger.

Bruger wmp series 9. Er der noget jeg mangler, eller kan jeg bruge en
anden spiller?

På forhånd tak,
Thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-01-05 21:59

thohei wrote:
> [...]
> Og det er naturligvis lige meget hvilken browser jeg bruger.
>
> Bruger wmp series 9. Er der noget jeg mangler, eller kan jeg bruge en

Grunden er at det desværre er noget hø at bruge Mac hvis du skal se
noget på både DR og TV2 da deres webdesignere og mediefolk er så
snotdumme at de ikke kan linke ordentligt til en stream eller fil.

Skriv hvad det er for en film du vil se og hvor den er (URL) så skal jeg
gerne hjælpe.

Fra : thohei

Dato : 11-01-05 22:21

Lige nu var det den der video på
http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/article.php?id=1778367 men det var nu
mere en generel forundring over at det ikke kan lade sig gøre. Jeg kan
se wmp-klip fra alle mulige andre steder på nettet.
Men tak for tilbudet, meget venligt.
Thomas

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 11-01-05 22:56

thohei wrote:
> [...]
> mere en generel forundring over at det ikke kan lade sig gøre. Jeg kan
> se wmp-klip fra alle mulige andre steder på nettet.

Lige den du viser der, er en del af Sputnik som er TV2's nye online
betalingssystem. Det virker slet ikke på Mac!