Er den farvelaser noget værd?
Fra : Elle

Dato : 10-01-05 23:59

På Mediamacs forsidereklamerer KonicaMinolta med en farvelaser til 2500 + M.

Ved nogen om den er noget værd?

Hilsen Elle

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 11-01-05 00:58

Elle <elle@get2net.dk> wrote:

> På Mediamacs forsidereklamerer KonicaMinolta med en farvelaser til 2500 + M.
>
> Ved nogen om den er noget værd?

Det er i alt fald ret billigt for en Postscript L3 netværksprinter med
128MB ram. Det mest negative jeg kunne se er opvarmningstiden på 3min.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-01-05 22:05

> Det er i alt fald ret billigt for en Postscript L3 netværksprinter med
> 128MB ram. Det mest negative jeg kunne se er opvarmningstiden på 3min.

Jeg har selv kig på HP's 2550 _uden_ ethernet og den store skuffe. Nogen
der har erfaringer mht. /dens/ udskriftskvalitet?

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-01-05 00:20

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Jeg har selv kig på HP's 2550 _uden_ ethernet og den store skuffe. Nogen
> der har erfaringer mht. /dens/ udskriftskvalitet?

lad være med at købe en HP. HP vil begynde at regions kode deres
toner tromler så de kun virker i det land de er beregnet til.
Derved kan du ikke udnytte den lave dollar kurs til at købe toner
i USA.

http://online.wsj.com/article_email/0,,SB110593238031627672-IFjgYNmlad4nJysa3qHa6yAm5,00.html

Scroll lidt ned og se det med HP.

JonB

Fra : Erik Richard

Dato : 21-01-05 01:31

Hej Jon

Det lyder som noget af en skrøne... Det var også fremme for et par år
siden... Hvorfor har vi som autoriserede HP forhandlere så ikke fået
noget at vide? - Og hvorfor står der intet om det i HPs
nyhedsinformationer til forhandlere????????

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-01-05 10:21

Erik Richard wrote:
> [...]
> noget at vide? - Og hvorfor står der intet om det i HPs
> nyhedsinformationer til forhandlere????????

Well, jeg forventer da at Wall Street Journal er et medie
man kan stole på. Desuden kunne det være på vej, og HP
informerer når det kommer. De skal jo også først lige lave
printerne så de tester for regionen. Endelig kunne HP jo
have bedt dig om at benægte existensen af det her, samt
at benægte at du benægter

JonB

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 23:53

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> [...]
> toner tromler så de kun virker i det land de er beregnet til.
> Derved kan du ikke udnytte den lave dollar kurs til at købe toner

Det er ikke min bekymring, en farvelaser er under alle omstændighder
meget billigere end en blækprinter i drift. Jeg har vist printet ca 2500
sider på min 4/600 siden jeg købte den i 1998.

Jeg vil tro at jeg max kommer til at skifte toner én gang i printerens
levetid.