Printe på DVD medier?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 03-01-05 13:17

Hej

Jeg har just invisteret i blanke Printable DVD medier, men er selv
ligeså blank, når det handler om at printe direkte på skiverne

1. Findes der specielle billeder, der er lovlige at hente ned, og som er
"tilpasset" den runde form? :-/ (Filmtitler)

2. Jeg har ikke printer og manual her, men forestiller mig:

Man smækker DVD i printer, har billedet klar, "æble-P", og så formoder
jeg at der er en menu hvor man kan vælge at det er DVD mediet, der skal
printes på?

Er der ting jeg skal tage mig i agt for, eller tips at skrive bag øret?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Brian Hansen

Dato : 04-01-05 02:45

> 1. Findes der specielle billeder, der er lovlige at hente ned, og som er
> "tilpasset" den runde form? :-/ (Filmtitler)

Er ikke nødvendigt, softwaren tilpasser selv udskriften så der kun printes
på CD/DVD'en

> [...]
>
> Man smækker DVD i printer, har billedet klar, "æble-P", og så formoder
> jeg at der er en menu hvor man kan vælge at det er DVD mediet, der skal

Har kun prøvet Canon Pixma, ved ikke om man kan printe fra andet end deres
labelsoftware. Softwaren virker nogenlunde, men kan godt bruge lidt hjælp
fra andre grafikprogrammer engang imellem.

Brian